Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har aldri lagt babyen i vogga om dagen, hun skilte dag/natt fra ei uke gammel og har sovet natta gjennom i evigheter. Er 4 mndr nå og har desverre gjeninnført tidligfrokost kl 6-7 (sovner igjen fram til ca 9), inntil for ca ei uke siden sov hun 20-09 uavbrutt..

Har blitt frarådet i å bruke senga som sovested på dagen av helsesøstervikar. Dette pga at baby, 3 mnd, skal assosiere senga med nattesøvn og ikke dagsøvn..... Hva sier dere?
Har brukt senga både dag og natt, og ikke hatt noen problemer i det hele tatt. Lillegutt har sovet hele natta fra han var ca 8 uker gammel.

Annonse

Jeg mener at babyen ikke skal sove i sengen på dagtid det skal være forskjell på dag og nattesøvn. Sengen skal forbindes med nattsoving.

Da Bærte var liten som hun i vognen eller i stua på sofaen eller i vuggen på dagen.

Jeg mener også at barna trenger å lære og sove selv om det er litt liv rundt seg.

Endret av Hulda73

Vi har lært alle våre å sove i vogn og andre steder fra nyfødt, dette for at de ikke skal være "avhengig " av kun senga. Kjenner flere med barn som ikke er vant til å sove i vogn og de kan jo ikke være med på noe hvor det ikke er seng!!!

Mine sover likegodt i vogn som i seng, natt som dag. Og først nå sover mini i senga på dagen, han er 8 mnd =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...