Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har ringt inn mens på st.olavs i en helg?? hvilket nr? hvor fort ringer de tilbake? for det skal jo være folk der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg begynner ikke før slutten på august, men sist jeg snakka med dem spurte jeg om akkurat dette. Fikk beskjed om å ringe det vanlige nr (72 57 47 23), og at de mest sannsynlig da vil ringe tilbake dagen etter. Håper det ordner seg, lykke til! :)

Skrevet

Måtte selv ringe dem på helg under et forsøk og da ringte jeg samme nr som alltid og la igjen beskjed på svareren. Navn og fødselsnr + hva det gjaldt. Dem ringte opp igjen tidlig mandag morgen :)

Lykke til :)

Skrevet

Sist gang jeg ringte inn mens var det vel ca 4 dager etter jeg fikk den, så du trenger ikke å ringe selve mens dagen, ring mandag:) fikk samme beskjed nå , får jeg mens i helgen skal jeg ringe mandag, lykke til:) ( st olavs)

Skrevet

Jeg fikk beskjed fra st. olavs om at hvis mensen kom på helg skulle jeg ringe inn mandag.

Skrevet

ja,men jeg skal begynne på sprøytene mens dag 2. så om den kommer på lørdag, skal jeg begynne på søndag med sprøytene......

Skrevet

Du kan jo prøve et av de andre numrene (kontor/avd.sykepleier)? De har helt sikkert et fornuftig svar til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...