Gå til innhold

Koelstra eller brio Go?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Definitivt brio go fordi den er finest og lettest å selge igjen, koelstra er såpass ukjent for mange at den er veldig vanskelig å selge. Ikke at det skal være det viktigste ved kjøp av vogn, men kjekt å vite.

Men hadde valgt go uansett, det er en super kjekk vogn. God å trille og ser kul ut, lang liggelengde og blir knøtt liten sammenlagt.

Ikke for å forvirre deg mer, men når jeg skulle ha vogn nå så stod jeg mellom go og emmaljunga ozone, valget falt på ozone fordi den var best å trille på ugjevnt underlag og har full liggestilling. Ellers så var disse vognene jevn gode vil jeg si.

Da hadde jeg gått for en Mountain buggy ;-)

Evnt Easyalker som har kommet med en ny som har 4 lufthjul som er svingbare der man kan ha sportsdelen mot seg! Easywalker June heter den!

Eller har du sett denne? :http://www.vognverden.no/default.asp?menu=430&product=1224

Kolestraen er sikkert god den også ;-)

Annonse

Jeg kjøpte en Brio Go (brukt vel å merke) fordi jeg hadde hørt så mye positivt om den - måtte bare prøve ;) Men der må jeg si jeg ble skuffet..! Trillekomforten var IKKE noen drøm( gikk ikke å trille med én hånd i butikker), synes den virket brei foran( kjørte inn i hyller etc) og den ble tung spes når man hadde barnet vendt mot seg i liggestilling. Synes også den ga et middelmådig inntrykk kvalitetsmessig.. Ble bare irritert på denne vogna, hehe :-D Hadde en Ozone tidligere, og den er bare SåH mye bedre på alle områder.

Dette er jo bare min erfaring, og ettersom det er så mange som er superfornøyd med Go er det mye mulig at det egentlig er en finfin vogn ;) Kanskje den jeg hadde var et dårlig eksemplar.

Jeg har en koelstra latinique, og er utrolig fornøyd med den!! Den har stor og god bag, god sportsdel med demping, og det viktigste for meg, den er vendbar!! Den er også stødigere enn andre trehjulinger, pga det doble fremhjulet. Anbefaler absolutt latinique!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...