Gå til innhold

Noen unge gravide fra Drammensområdet her!?:)

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skal til kontroll om en uke, mest fordi jeg hadde time til utredning hos gynekologen siden jeg ikke ble gravid... men har gjort om timen til kontroll, fordi jeg fant ut at jeg var gravid på legevakten. Var nødt til å dra inn da jeg våknet av magesmerter så ille at jeg trodde jeg skulle stryke med. Hadde tatt test på morgenen på mandag som var negativ, men da de testet igjen grytidlig tirsdag var den positiv. Så jeg er redd det skjedde noe da... Men nå har det gått litt over to uker, så jeg er litt roligere. Men tror det hjelper med en tidlig kontroll så jeg får vite at alt sålangt er ok! :)

Tusen takk :)

Jeg vet ikke om jeg får ul enda, men vi har snakket om at det viktigste for oss er å høre hjerteslag. Men det er kanskje ikke mulig på annen måte enn ul så tidlig? :)

En helt utrolig følelse, veldig lykkelig for at det omsider har skjedd. Men jeg er jo veldig bekymret, men såvidt jeg skjønner er det vanlig :)

Annonse

Ja, det kan hende. Har ikke fått noe enda, skal i morgen. Men siden det er hos gynekologklinikken og ikke sykehuset, tror jeg ikke de nekter så lenge jeg betaler ;) Eller...?

Fryktelig spent, teller timene til jeg skal dit imorgen :)

Ja, som mannen min sier, så jeg er ganske treig med å komme i gang med ting, men vanvittig effektiv når jeg først gjør noe :)

Jeg er litt usikker, legen ville ikke si noe sikkert, men hun tror ikke jeg er like langt som først antatt. Men skal tilbake allerede mandag om halvannen uke, og da trodde hun at hun kunne se mer og sende henvisning til sykehuset for videre oppfølging :)

Virkelig dobbel lykke!!! :D :D :D

Enda godt du virkelig setter igang når du først gjør det :) bedre å gjøre det en gang skikkelig enn halvveis.

Så spennende :) det er kanskje litt vanskeligere å se med to små, men å så herlig!!!!

Godt tvillingmødre får skikkelig oppfølging, det må jo til! Hørt det kan være nokså tungt å gå gravid med to, så ta godt vare på deg selv :)

Virkelig dobbel lykke! Spennende å se om det blir to eller en av hver. Du har så mye å glede deg til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...