Gå til innhold

Kjøpt feil farge maling.. går det ann og

Anbefalte innlegg

Skrevet

Få dem på Maxbo til å blande den litt til?

Vi kjøpte vel egentlig ikke feil, syns bare fargen var driiiitstygg.. var litt for raske :P

Det er en type brunfarge, og hadde håpet på at det gikk ann å blande den så den ble litt lysere og mer beige..

Vet noen om det går ann?:)

Skrevet

Hva med å kjøpe hvitmaling og blande selv.

Basene er jo hvite og så tilsetter de fargestoff, så det er mulig at du må gjøre det selv.

Skrevet

Det bør du vel heller gjøre selv. Maxbo er vel mer en sånn køkultur og gå på rekke butikk, så noe spesialservice tror jeg ikke du skal regne med.

Skrevet

Hmmm.. nei kan jo spørre et annet sted og. Var bare siden vi kjøpte det der:)

Hadde helst lyst til å slippe å kjøpe mer maling, ettersom vi har 6 liter som ellers ikke kan brukes.. hehe ..

nei får ringe dit og høre kanskje :)

Skrevet

Hvitmaling du kjøper for å blande i får det vel alltids bruk for? Du må jo uansett betale for all malingen du trenger for å få brun til å bli beige.

Skrevet
Det bør du vel heller gjøre selv. Maxbo er vel mer en sånn køkultur og gå på rekke butikk, så noe spesialservice tror jeg ikke du skal regne med.

Her er ikke Maxbo sånn i det hele tatt, de har veldig god service og hadde nok uten problemer hjulpet til så godt de kunne.

Skrevet

Du kan blande i hvitfarge, men da må du være sikker på at du i utgangspunktet har nok maling til det du skal male - siden du da senere ikke klare å få til samme farge.

Jeg handler gjerne i Flugger butikker. Der kan man kjøpte veldig små bokser med maling og dermed prøve ut fargen først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...