Gå til innhold

Noen som har blitt gravide etter fryseforsøk med 2 egg? Ble det ett eller to barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lurer jeg altså på.

Superlykkelig over å være gravid etter fryseforsøk. Fikk satt tilbake 2 perfekte egg, og er nå 5+4. Skal ikke på UL før 9+6, og synes det er leeenge å vente på å finne ut om det er en eller to der inne!

Hvor mange av dere som har blitt gravide etter fryseforsøk med 2 egg har fått/skal ha tvillinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss ble d 1 barn etter å ha satt inn 2 frysegg i naturlig syklus! Spennende før ultralyd!

Skrevet

Takk for svar, og gratulerer :)

Flere? :)

Skrevet

Gravid i uke 21 nå med ett barn etter innsetting av 2 egg i naturlig syklus.

Gjest Løvemusene
Skrevet

Haha ser jo det nå at det var faktisk akkurat samme spørsmål som meg, og veldig likt skrevet :)

Håper mange svarer :D

Skrevet

Har hatt innsett i naturlig syklus av 2 egg. 1 egg festet seg, og jeg er straks 15 uker.

Skrevet

Wow, er du 15 uker alt TanteTroll! Husker deg fra tiden rundt mislykket forsøk i april/mai. Gratulerer med en i magen :)

Skrevet

Takk, Plinka :)

Jeg hadde innsett 3 mai, så det må ha vært negativt forsøk tidlig i april/ slutten av mars for meg. Går litt i surr :)

Fortsatt lykke til!

Skrevet

Beklager, litt upresist formulert. Husker at du ble gravid i tiden der jeg hadde mislykket forsøk i april/mai :)

Takk for det, og lykke til videre du også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...