Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 vi skal bytte panel. jeg vil ha stående mannen liggende fordi det er billigst. vil ha deres meninger. hva har dere og hva ønsker dere??
Gulosten™ Skrevet 28. juli 2012 #2 Skrevet 28. juli 2012 Vi har liggende, og syns det er veldig fint Var aldri noe vi valgte selv, det bare var sånn, men vet ikke hva jeg hadde valgt hvis meg måtte velge nå. Litt enklere å male stående, men sånn rent estetisk sett tror jeg det har fint lite å si på et helt ordinært hus.
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 Liggende er best fordi det er lettere å bytte om det skulle gå råte nederst feks. Og jeg syns det er finest og:)
Gjest marie-s Skrevet 28. juli 2012 #4 Skrevet 28. juli 2012 Har nettopp gjort dette selv og jeg gikk fra stående til liggende for å enklere kunne vedlikeholde det.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #5 Skrevet 28. juli 2012 Liggende! Finere og lettere male og vedlikeholde.
Gjest Visten Skrevet 28. juli 2012 #7 Skrevet 28. juli 2012 Jeg liker begge deler, det kommer bare ann på huset. Noen hus kler ikke liggende panel, andre kler ikke stående. Det er visst i vinden å ha kombinert kledning her vi bor, og det ville kledt huset vårt fint, men jeg får meg ikke til å gjøre det når halvparten av alle nypanelte hus ser slik ut her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå