Gå til innhold

Hjelp! Er det mulig og ta Ul privat? Den som du tar på sykehuset.

Anbefalte innlegg

Er i en liten knipe. Min mann har fått innkalling til et kurs når jeg skal på sykehuset på ultralyd. Dette er et kurs som han Må på og jeg har ikke lyst til og gå alene. Har ringt og prøvd og bytte time men det er fullt. Er det noen som tilbyr denne tjenesten privat? kan en vanlig gynnekolog se det samme som de kan på sykehuset?

Fortsetter under...

Annonse

Enig med det MammaKos sier over her. Jeg ville dratt til den ordinære UL uansett, siden den er gratis. Tatt med meg ei venninne eller noen i familien. Og så heller bestilt en privat UL som mannen kan være med på, enten før eller etter den ordinære. Eventuelt en 3D UL senere i svangerskapet.

Enig med det MammaKos sier over her. Jeg ville dratt til den ordinære UL uansett, siden den er gratis. Tatt med meg ei venninne eller noen i familien. Og så heller bestilt en privat UL som mannen kan være med på, enten før eller etter den ordinære. Eventuelt en 3D UL senere i svangerskapet.

Er også veldig enig

Vi var på privat ultralyd på volvat for to uker siden da vi fikk vite at vi skulle ha barn, gikk ut og var skikkelig forvirret følte ikke hun visste så mye hva hun skulle se etter og fikk ikke vite om alt var bra bare at det så greit ut. I går var vi på sykehuset på den ordinære og der fikk vi utrolig mye mer informasjon følte oss lettet når vi gikk ut derifra. Eneste positive med privat var at vi fikk mye finere bilder der for de har bedre utstyr ;)

Er også veldig enig

Enig her. Om det er såååå vanekslig å få bytta den timen på sykehuset, så hadde jeg heller tatt me mannen på en privat kanskje på forhånd? Også tar du me en god venninne, søster eller mor på sykehuset :)

Da vi ventet nr 2, så fikk ikke mannen vært med ordinær ul pga han var i Danmark den dagen og timen kunne ikke byttes. Jeg tok med meg svigermor siden hun aldri hadde vært på ul før og så dro jeg og mannen på 3D ul sammen i uke 23 eller 24 :)

Hei takker for alle fine svar! Når den største skuffelsen har lagt seg så har jeg funnet ut at jeg skal gå på ul sammen med ei vennine. Har blitt enige med mannen om og bestille en time til 3D UL...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...