Lisse_01 Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 Er 31+0 og fikk litt menssmerter i går kveld. Da jeg våknet i dag er de forsatt der, litt sterkere. Litt smerter foran i magen og litt i ryggen. Føler mensen kommer. Av og til litt kvalmende vondt. Er det bare en del av graviditeten rundt der jeg er nå? Eller bør jeg bli litt stressa?
Celcius73 Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 Ring føden, lisse! Jeg hadde murringer ett par dager som med mens, så begynte jeg å blø. Da vi kom på føden, hadde jeg hatt vannavgang. Heldigvis ingen baby enda, men må holde senga til hun blir født. er 32+3 idag.
Lisse_01 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2012 Er bare så redd for å mase unødvendig. Kan jeg vente til i morgen? Og hvis de er der ennå så ringer jeg? Og hvis jeg ringer. Hva skjer? Må jeg komme på kontroll?
nusse72 Skrevet 28. juli 2012 #5 Skrevet 28. juli 2012 Ring føden og snakk med jordmor. Hun tar deg inn til kontroll hvis hun mener det er nødvendig. Ellers er jordmødre tålmodige hvis de mener det er trygt. Det kan kanskje være godt for deg at noen tar en avgjørelse for deg også i steden for bare å sitte å lure? Lykke til!
*Ninnin* Skrevet 28. juli 2012 #6 Skrevet 28. juli 2012 Dem kan du ringe hele døgnet:) Og når du ringer får du snakke med enten barnepleier,jordmor eller fødselslege. du forklarer din situasjon, og dem rådfører deg i hva du skal gjøre, om du skal komme eller ikke. Det er kun dem som veit om du burde på kontroll eller ikke. men alt i alt bestemmer jo du det selv.
Lisse_01 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2012 Takk for kjempe gode tilbakemeldinger. Føler meg helt fin når jeg ligger, men menssmerter når jeg går/står. Drit!!
Lisse_01 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2012 Har ofte masse kynnere, men Det er ikke det samme. Magen blir ikke hard nå. Men kanskje det bare er en annen type kynner enn hva jeg pleier
Celcius73 Skrevet 29. juli 2012 #10 Skrevet 29. juli 2012 Det skader uansett ikke å bare ringe og sjekke. De fleste jordmødre er vant til mange rare spørsmål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå