Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Selv om vi er tidlig i svangerskapet så må man jo referere til den lille i magen med et slags kallenavn. Hva kaller dere babyen i magen når dere snakker om den?

Vi ønsker å ha et kallenavn på vår, men har litt dårlig fantasi. Kanskje noen andre har noen gode forslag?

Her er noen forslag:

Gnomen

Monkey

Bøtteknotten

Bollefrø

Bøllefrø

Babybølla

Rompetroll

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143957838-kallenavn-p%C3%A5-barnet-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også lyst på kallenavn! Hadde vi bestemt oss for navn skulle jeg lagd en miks av jente- og guttenavna vi ville ha, men det har vi overhodet ikke enda (vi er null enige om det). Og jeg har enda ikke noe bra på gang, vil at den skal ha sitt eget lille "egennavn" selv inni magen. Den har bare blitt kalt spiren, men etter ul i går så vi jo at det er blitt en mini-baby, så da ble det bebbisen (føler ikke for å kalle den babyen enda siden den er såååå liten enda), men jeg er liksom ikke helt fornøyd med det heller. Så tar også gjerne imot tips :)

Selv sier jeg bare "Lillegull" eller "Babyen". Skulle selv ønske jeg hadde et kallenavn som mange av mine venner har, men kan jo ikke bare konstruere opp noe. Av navnene mine venner kaller/har kalt sine barn i magen er: Reka, Fnugget og Popcorn.

Annonse

Annonse

Jeg kalte babyen i magen bare for "sjefen". Rett og slett for han begynte tidlig å vise hvem som kom til å bli den nye sjefen i huset. Ble kalt det i noen uker etter fødselen og da vi ikke klarte å finne navn. brukte også mye "lillegutt" som kallenavn i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...