Gå til innhold

Jeg blør :(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 9+6 og blør litt. Det begynte i går kveld med litt rødbrunt og det er nå ganske brunt. Det kommer ikke mye, men litt. Legevakten ville ikke ha meg inn med mindre jeg hadde vondt og alle gynekologer har stengt til mandag. Dermed må jeg gå hele helgen uten å vite. I dag tidlig har jeg hatt noen lette "menssmerter", men ellers ikke noe vondt.

Erfaringer a dele noen?

Håper sånn at dette går bra!

Fortsetter under...

Jeg hadde en sa for en stund siden og da var det ikke bare litt blod som kom.

Det kom i mengder med påfølgende smerter. Jeg måtte skifte bukse 3 ganger etter hverandre og jeg kunne kjenne klumpene når de kom. I 5-6 uker etter gikk jeg fremdeles med bind pga. brun/svart utflod.

Håper så inderlig at det går bra for deg. Det er ikke sikkert det er noe alvorlig men like greit å få det undersøkt.

Hei! Jeg har opplevd 2 SA'er. Flere år i mellom de to og også to barn i mellom. Men jeg blødde VELDIG mye, klumper og store smerter. Masse blod. Skal sies at det begynte med brunt utflod i et par dager før det satte skikkelig igang. Så om det ikke tar seg opp hos deg, så betyr det ikke nødvendigvis at det er en SA på gang. Som de andre sier her, så er det veldig mange som opplever blødninger uten at det er noe galt. Selv har jeg jo dårlig erfaring med blødninger da, og forstår at du er bekymret. Lykke til til deg!

Annonse

Hei!

Jeg hadde blødning fra egget festet seg til jeg var ca 9 uker på vei. Da fikk jeg en styrt blødning som vi trodde var en SA, det viste seg å være en større cyste, så vi fikk ett sjokk på UL den gangen.

Jeg blødde sammenhengende i ca 23 uker med gutten vår, så det trenger ikke å bety at du mister. Så lenge det kommer gammelt blod og du ikke kjenner mer enn lette menssmerter som ikke øker på eller blødning som de andre nevner her, så prøv å slappe av så godt du klarer. Over helga kan du jo forhøre deg om du kan få en tidlig UL for å sjekke at alt står bra til med den lille :)

Lykke til!

• 4 uker senere...

Så herlig!

Er i en liknende situasjon. God trøst å lese innleggene i denne posten.

Har hatt små blødninger i noen uker nå. I kveld kom det litt mer, såpass at det gikk litt igjennom trusen + litt murringer. Dette er andre gangen det skjer. Jeg håper håper det ikke er SA, men sprellende liv. Har ikke vært kvalm denne gangen, og ikke så ømme bryst, men synes fortsatt jeg har gravidsmaken i munnen og at jeg kjenner graviditeten i kroppen.

Lenge til legetimen på fredag som er førstekontroll. Første mulighet fastlegen hadde. ca. 9 uker i dag.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...