3gull <3 Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Har hadd løs mage idag, skikkelig løs å (sorry detaljer), mens smerter eller murringer.., vondt korsryggen, menssmerter nedover lårene og nå ikveld så er det masse luft smerter.. Er litt sånn rassløs i kroppen.. Noen som har det like så har gått i fødsel etter noen dager??
3gull <3 Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #2 Skrevet 27. juli 2012 Har skikkelig tak i magen også.. Å når jeg skrev luft smerter, mener jeg at jeg at jeg fiser:p til mannens store forundring:p (han trodde ikke det kunne være så mye luft i en liten kropp:p)
Netti*** Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 He he hatt en del luft i magen i dag selv, samt fått tømt meg. Å her skjer det mye i magen nå. Tror faktisk det er like før :-)
3gull <3 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2012 Skjedde ikke stort i natt gitt:( men lille er svært rolig idag.. Håper noe skjer snart..
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 28. juli 2012 #5 Skrevet 28. juli 2012 :-( ikke her heller! Enten var de regelmessige men ikke vonde nok, eller så var de vonde men ikke regelmessige!! Huff.... Vi satser på at de snart kommer!! :-)
3gull <3 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2012 Uff.. D e er så kjipt.. Satser på at det skjer snart:) er en dag "overtid" i forhold til de to andre så er kraftig utålmodig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå