Gå til innhold

Hva synest dere om slike navn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mammantil2prinser

Det gjør ikke jeg heller!!

Men så har det seg jo selvfølgelig slik at mine to favoritt navn er slik. Og jentenavnet (hvis det blir jente da) blir også en oppkallelse, men det som stopper meg er det at det er de samme navn bare til gutt og jente :/

Annonse

Jeg har og havnet i litt samme dilemma med to litt line navn. Har en Emma og har falt helt for navnet Selma, når jeg sier det til folk at vi vurderer det så er det ingen som tenker over at det er for likt så vi kommer nok til å gå for det. Jeg tenker at det er bedre å velge et navn vi begge virkelig vil ha og liner, enn å måtte finne på noe annet som jeg kanskje aldri blir 100% fornøyd med.

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Med upraktisk tenkte jeg også når det blir ropt på. Hva med Noah og Leonora?

Leonora er kjempepenis!:) men vil ha korte navn :) har et navn jeg virkelig vil ha hvis det blir jente, men sambo nekter!!:(

Åy Åy, skulle selvfølgelig være kjempepent:) dumme autocorrekt ! :P

Med upraktisk tenkte jeg også når det blir ropt på. Hva med Noah og Leonora?
Leonora er kjempepenis!:) men vil ha korte navn :) har et navn jeg virkelig vil ha hvis det blir jente, men sambo nekter!!:(

Hahaha!! *Går og legger seg - overtrøtt*

Noah og Nora syns jeg blir for likt, men den dagen kjæresten og jeg får til forsøkene åre kommer nok vi til å velge navn med samme forbokstaver som oss. Han starter på J og jeg på M, og det er lang tradisjon for slike navn i begge familiene våre :)

Hva syes dere om å kalle barna deres for: Andreas å Andrine, Noah og Nora, Kristian og Kristine osv... Altså jentenavn og guttenavn som er rake motsetning av hverandre?

Rake motsetninger er det i alle fall ikke. Blir vel heller for like. (Måtte bare pirke). Er forresten enig med de fleste her. Nora og Noah er for like. I uttalen er det jo bare en bokstav som er forskjellig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...