Gå til innhold

Noen flere som kommer fra "Bli gravid"-forum...?

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har nok en gang listet meg over hit i 1.trim etter å ha oppholdt meg en stund på bli gravid... var så mange ukjente navn og nicks her, hadde vært så hyggelig å høre fra noen "kjente"!

Selv har jeg altså nettopp testet positivt, har termin 5.april (men tror det er litt senere da el var litt fosrinket). Klarer ikke helt å juble enda, er jo ekstremit tidlig, uke 4+3 tror jeg, og har mistet en i SA + hatt en kjemisk graviditet.. Tror de nærmeste 8 ukene kommer til å gå saaaakte...bra man har et forum å skravle på! Mannen mener nemig vi skal "late som ingenting" frem til 12 uker...ikke lett nei ;)

Og jeg skravler gjerne med de som ikke har vært innom "Bli gravid"forum også altså :)

Fortsetter under...

Hei :) Så koselig at du også har fått en positiv test! Jeg deltok i en liten periode i tråden du startet på "bli gravid". Syntes det var så koselig å snakke med dere der inne at jeg etterlyste en slik skravletråd her på 1.trimester også. Er en del folk som følger denne nye tråden, men jeg er usikker på hvor mange som kom fra "din" tråd på bli gravid. Men bli gjerne med å skravle her:

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143955532-skravletrad-for-1trimester/page__st__60

Annonse

Hei =) jeg var også i bli gravid forumet :) Jeg er 5+2 og det begynner å gå opp for oss at vi faktisk er blitt gravide!! Trøtt og mer sliten og puppene har vokst. Er også redd for å miste, men håper det går bra med den lille spiren.

Vi har kjøpt vinetiketter som vi skal klistre på feriegaven. Der står det APRIL 2013

Ett eller annet fransk og så stedsnavnet vårt

Så gratulerer dere skal bli besteforeldre igjen!

Hurra!

Og antatt termin 5 april 2013.

Blir spennende å se om de ser det :) gleder oss!

Tenkte å gi gaven når vi nærmer oss 10 uker.

Dere da?

Jeg kom raskere videre fra Bli gravid forum enn ventet:-)

Klager ikke! Men trodde ikke det skulle klaffe på første forsøk.... Og hadde nettopp oppdaget forumet.

I følge terminkalender er jeg 4+3. Selvom det er litt skummelt, så er jeg også veldig glad og ydmyk.

Ønsker at jeg, og alle dere andre damer her inne, klarer å holde på det lille mirakelet helt frem til mål!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...