Gå til innhold

Kan jeg fortsatt være gravid etter SA????

Anbefalte innlegg

Hadde en SA forrige helg, var ca 6 uker på vei.

Jeg har tidligere i år hatt 2 SA i uke 5, og har da fått normal basaltemperatur fra dagen jeg startet å blø og frem til ny eggløsning igjen.

Men nå er det noe rart, hadde lav temperatur dagen jeg startet å blø, men så spratt den opp i temperaturen som var før jeg mistet i SA, dvs lik temperatur som etter eggløsning og noe høyere.

Dette har aldri skjedd før og jeg lurer på hva som kan være grunnen?

Kan HCG sitte lengere i kroppen og at det gjør tempen høy eller kan jeg fortsatt være gravid?

Noen tempere eller andre her med kloke svar...

Fortsetter under...

Har ikke så mye erfaring med temping jeg heller. men jeg hadde SA i januar, og hadde tatt blodprøver fra den dagen testen var positiv hos legen. HCG var lenge i kroppen min, halvannen uke etter var det fortsatt litt igjen, selvom nivået var lavt. Det vanskelig å ikke ha forhåpninger.... spesiellt når man har vært utsatt for SA mange ganger (jeg har også det), mistet i uke 10 i januar, og følte meg jo veldig gravid, så jeg var overbevist om at jeg ikke hadde mistet selvom jeg blødde i bøtter og spann. Har hatt veldig god oppfølging da, så den gangen der var jeg til innvendig ul tre ganger. En mens det var truende SA, og to etter for å sjekke at alt trakk seg tilbake slik det skulle.

ønsker deg og dere masse masse lykke til. Vet det er en veldig ensom sorg å bære. Men du har vært gravid flere ganger, så en dag sitter det nok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...