<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Enn bare hadde vist hvem dag babyen kom eller når fødselen startet da :)
Netti*** Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Helt enig :-) Om jeg hadde vist at babyen kom om 2 dager eller 14 dager så hadde begge deler vært greit. Men å ikke vite er rett å slett kjedelig. Syns jeg allerede har utfordret sjebnen litt med hyttetur, alenetur osv så nært termin. Men vil ikke bruke ferien til meg, mann og barna i stua heller... Men de kommer når de kommer ;-)
5 søte små blir til 6 Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 Kjekt å fått en lappe printet ut fra babyen om at denne dagen må du avsette til noe vidunderlig hehehe tror det er bare vi høygravide som begynner å føle tyngden som tenker slik jeg. sprøtt
VinterSol+2 Skrevet 28. juli 2012 #4 Skrevet 28. juli 2012 Og yes!! Men samtidig er det jo noe av sjarmen da... Å ikke vite, bare vente.. Jeg skulle gjerne hatt en forsikring om at baby ikke kommer før tida, jeg da... (fødte prematurt i styrtfødsel sist) nå tør jo ikke mannen ha sex med meg en gang, han er så redd for at det kan føre til modning,stakkars.
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2012 Ja det er spennende å gå å vente men hadde vært delig å hvite om han kommer når samboer er på jobb eller om han er hjemme feks. Men er jo veldig koselig å gå å se og kjenne etter tegn. Spesielt når enn er første gangs å ikke har peil på hva en skal kjenne etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå