Gå til innhold

Dagens syte innlegg.... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.... Beklager! Men må bare gå det ut!! Mulig det er noen andre som har opplevd lignende?!

Ble lagt inn i går pga jeg har begynt å miste følelsen på hele min høyre side! :-( begynte i foten for 2 dager siden og det har spredd seg opp over. Føler at jeg har vært hos tannlegen og fått bedøvelse! Øyenbrynet på høyreside "henger".... :-(

Har tatt MR og den var fin :-) venter på å ta en spinal prøve!

Alt er bra med lille prinsessa i magen! :-) bt og urin er flott!

Men nå sitter jeg her og lurer på hva som er best!? Få henne ut mens jeg enda har krefter/ muskler? Eller bare håpe hun holder seg inne lengst mulig, slik at de kan finne ut hva som feiler meg?!

Har 1 uke igjen til termin.... Og det var ikke slikt jeg hadde sett for meg oppladningen til fødselen skulle være!! :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, detet hørtes ikke greit ut. Det er da enda godt at alt står bra til med babyen.

Jeg håper de finner ut av det og får rettet det opp så du kan aktivt delta i fødselen.

Hvis ikke så er ikke en uke fra termin så mye.

Lykke til med baby og helsen :)

Skrevet

Lille venn! Håper du bare har en nerve i klem eller noe. Er selv plaget med høyresiden av ryggen for tiden. Ikke på langt nær slik som deg, men føler virkelig med deg! Masse lykke til!!!!!

Skrevet

Antar de skal ta spinalprøve for å sjekke for flått?

ønsker deg all lykke til! :) Håper alt går i orden :)

Skrevet

Da var spinalprøven tatt! Ja det er for flått! Håper selvfølgelig at det ikke er det, men da er vi like langt! :-/

Tusen takk for lykke ønskningene.... :-) må bare finne frem litt tålmodighet, hvor finner jeg det? :-)

Skrevet

Tålmodighet finner du i å løse kryssord, spise sjokolade og varm deilig te<3

Skrevet

Jeg visner bort hele ene siden noen dager etter fødsel sist. Begynte i foten og spredte seg til hånd og ansikt. Ble lagt inn da dette var typiske tegn på blodpropp. Etter å ha blitt testet inn og ut konkuderte de med at det var migreneanfall. Har verken hatt det før eller siden. Om du i tillegg har vondt i hodet er visstnok 'lammelse' i ene sida vanlig når man får migreneanfall!

Skrevet

De finner ikke ut hva som er galt! Har ikke hatt hodeværk heller... :-/ men har fått kommet hjem på perm! :-)

håper på at jeg snart går i fødsel heller... Ble sjekket og strippet og det var 3-4 cm åpning :-) krysser fingrene på at "lammelsen" forsvinner når jenta er ute! :-)

Skrevet

Hvor langt er du på vei da?

Uff ønsker deg virkelig god bedring.. :)

Skrevet

Tusen takk! :-)

39+3 i dag, så frøkna skal være klar for å møte oss! :-)

Skrevet

Får håpe det bare er tulla som ligger på en nerve eller noe da :) Så det gir seg når ho er ute :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...