Gå til innhold

snart 36.....

Anbefalte innlegg

Hei;

er snart 36 og har slitt med ufrillige abortar. Har 2 barn frå før og starta deretter i oktober 2009 å prøve igjen. Har mista 4 gangar etter det. Er plutseleg snart 36 år og syns tida flyr i frå meg. Er livredd for at egga mine har gått ut på dato, og er vanvittig redd for å ikkje få oppleve ein ny baby. Samtidig er eg redd for at eg skal klare å gjennomføre eit nytt svangerskap, men at det skal vere noke gale med barnet. Mannen min er blitt så redd etter abortane at han seer han ikkje ordkar å gå gjennom dette fleir gangar....i tillegg var min siste abort ein mola, noko som gjer at eg har fått ein karantene på 6 månader før eg får lov å kanskje prøve igjen.

Viss eg blir gravid og ikkje mister: Er det noken som veit om eg kan få tatt fostervannsprøve sjølv om eg endå ikkje er 38? Egentleg så vil eg jo ikkje ta ein slik prøve fordi eg er redd for svaret, og å eventuelt ta eit fælt valg.

Eg tenker at sidan eg har mista 4 gangar kan det enten skuldast meg eller feil på fosteret/barnet.....

Har andre slike tankar? Og tør de likevel?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143957604-snart-36/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Alfa-helix, jeg har også gjennomgått alt for mange aborter. Men, jeg tenker at siden jeg har fått 2 friske barn, håper jeg jo at det skal gå til slutt nå også. Har så utrolig lyst på et barn til at sorgene som jeg har gått igjennom etter hver gang jeg har mistet blekner når jeg tenker på det mirkalet som skjer når en liten vokser inni meg og blir der i 9 måneder og blir lagt på brystet mitt når det kommer ut.... Det er bare så fantastisk at jeg orker ikke å tenke på at det kan være noe galt med det! Tenker at jeg har vært max uheldig de gangene det har gått galt og utrolig takknemlig de gangene det har gått bra. Men er 3 år eldre enn deg og har dermed litt mer hastverk på meg enn deg:-) Men, har så kjempelyst til å oppleve å gå gravid og ikke minst ha en liten en gang til.... Tiden får vise om jeg vil få oppleve det... Lykke til og håper det går din vei neste gang...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143957604-snart-36/#findComment-144420382
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...