Gå til innhold

jordmortime i dag og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sa jeg hadde fødekropp, å trodde ikke jeg kom tilbake til neste kontroll. Er 36 uker i dag. Har hatt en del kynnere den siste tiden, å mensmerter. I dag har jeg hatt kynnere gjennom hele dagen. Men føler ikke at jeg er nær fødsel. Lurer litt på hva jordmor mente med "fødekropp" ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva "fødekropp" betyr... Har aldri hørt det uttrykket, og jeg er selv gravid med nr 3 ;) Har hørt om "fødeansikt", men hva betyr det, da??? Jeg har hatt masse kynnere i flere uker, samt mensmurringer og de siste dagene har det vært ekstra ille...men jeg har ennå ikke født! Er forresten kun 6 dager igjen til termin....

Skrevet

Jeg fikk også beskjed om at jeg hadde fødekropp (35+4), men tok det som at kroppen min passa til å føde barn hehe eller hva jeg skal si. Fødeansikt får man somregel rett føre du føder :)

Skrevet

Jeg å har hørt det og begynner tro det etter at fødsel 2 og 3 gikk veldig greit og varte 2 og 3 timer.

Trodde det var fordi jeg har gode hofter (ikke tykke, men fruktbare) og svai i ryggen, slik at barnet sklir lett ned i bekkenet og ut...

Men vet ikke om det stemmer men slik jeg har forstått det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...