*minime* Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Hun sa jeg hadde fødekropp, å trodde ikke jeg kom tilbake til neste kontroll. Er 36 uker i dag. Har hatt en del kynnere den siste tiden, å mensmerter. I dag har jeg hatt kynnere gjennom hele dagen. Men føler ikke at jeg er nær fødsel. Lurer litt på hva jordmor mente med "fødekropp" ??
Moden mamma til 3 :) Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Aner ikke hva "fødekropp" betyr... Har aldri hørt det uttrykket, og jeg er selv gravid med nr 3 Har hørt om "fødeansikt", men hva betyr det, da??? Jeg har hatt masse kynnere i flere uker, samt mensmurringer og de siste dagene har det vært ekstra ille...men jeg har ennå ikke født! Er forresten kun 6 dager igjen til termin....
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 27. juli 2012 #3 Skrevet 27. juli 2012 Jeg fikk også beskjed om at jeg hadde fødekropp (35+4), men tok det som at kroppen min passa til å føde barn hehe eller hva jeg skal si. Fødeansikt får man somregel rett føre du føder
Netti*** Skrevet 27. juli 2012 #4 Skrevet 27. juli 2012 Jeg å har hørt det og begynner tro det etter at fødsel 2 og 3 gikk veldig greit og varte 2 og 3 timer. Trodde det var fordi jeg har gode hofter (ikke tykke, men fruktbare) og svai i ryggen, slik at barnet sklir lett ned i bekkenet og ut... Men vet ikke om det stemmer men slik jeg har forstått det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå