Heira☆ Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Skulle ringe inn i dag, om ikke tulla var kommet. Og det har hun jo ikke.... Fikk time kl 11, og håper virkelig de kan "fikse" litt så noe skjer FORT! Nå er jeg skikkelig lei altså! Gikk 8 dager over med førstemann, og trodde virkelig ikke at jeg skulle gå like lenge denne gangen...... Håper bare ikke de sier at jeg skal komme tilbake på mand for igangsetting, hvis ikke noe skjer i helga Da kommer det til å bli tidenes lengste helt hvertfall!!
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Krysser fingre. Lykke til!!! Ikke smil, og syt og klag litt, så skal du se de tar deg i dag
Heira☆ Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2012 Jeg slapp og syte og klage. Fikk time på føden i kveld kl 19 for igangsetting i dag!! Blei nesten litt skummelt når det blei så plutselig Herregud, i morra ved dissa tider så kan hu være her... Har vært innom butikken og hamstra div. ukeblader og kryssordblader, for en veit jo aldri hvor lang tid detta kan ta. Endelig min tur!
Gjest MMJ Skrevet 27. juli 2012 #5 Skrevet 27. juli 2012 Hæ? I DAG?!?!? Jeg er 9 dager på overtid, må fint vente til 11 dag! Heldig du!!! LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå