Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er kanskje et dumt spørsmål, menmen....

Hvordan vet jeg at jeg har rier? eller kynnere for den saks skyld..

Jeg er 1 dag over termin i dag, og har aldri hatt noen kynnere tidligere i svangerskapet. Jeg har kun litt nedpress er det eneste jeg har kjent, foruten om det jævlig bekken da! :P

Men noen som kan prøve å "forklare"? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg hadde rier så var det som mensensmerter x 100. Du vil ikke være i tvil om hva som er rier når det først setter i gang:) Kynnere for min del er ikke vondt men kan være litt ubehagelig i form at jeg må gjerne stoppe opp med det jeg driver med. Jeg får det veldig ofte i det jeg reiser med fort opp eller hvis jeg går fort, da må jeg stoppe opp. Håper du ble litt klokere.

Skrevet

Mine rier sist startet med menssmerter, altså skikkelig murring. Så kom de i tak som du sikkert har lest. Etter hvert så ble de kraftigere og kraftigere og veldig vonde, men for meg så var det de skikkelig vonde helt mot slutten før jeg måtte opp i stolen å presse. Dette varierer nok fra person til person, men jeg ble positivt overrasket over at det tok så lang tid før jeg fikk det så vondt. Lykke til!

Skrevet

Kynnere merkes som at magen blir steinhard, at det knyter seg på en måte. Oppleves sjelden som direkte smertefulle, bare ubehagelig. Rier kjennes først som mensmurringer, deretter som kraftige menssmerter. Du vil ikke være i tvil......

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hihi! Morsom å finne igjen denne! :)

Vannet mitt gikk bare noen timer etter jeg skrev dette :D

Gjest Min1.baby
Skrevet

Hihi! Morsom å finne igjen denne! :)

Vannet mitt gikk bare noen timer etter jeg skrev dette :D

Lykke til.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...