sison Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Jeg er gravid for andre gang. Er ca 8-9 uker - har ikke vært hos legen ennå. Forrige gang var jeg gravid med tvillinger og må si at symptomene hittil er veldig likt som første gang. Jeg er ikke kvalm men føler meg veldig stinn og er trøtt. Kjenner også at bekkensmertene er på vei. Forrige gang klarte jeg nesten ikke å gå fra uke 10-11. Må innrømme at jeg har tenkt tanken på at det kan være to denne gangen også mer enn en gang allerede:-) Flere som er gravid igjen som har helt like svangerskap? Har de vært veldig forskjellige? Må si jeg håper at det skal bli litt mindre bekkenplager denne gangen.:-)
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 Første svangerskap var jeg i kjempe fin form , ingen plager i det hele tatt , jobbet til jeg var 8 og en halv mnd og det var ikke no stress det Men nå er jeg kjempe trøtt , sliten kvalm , irritabel , bekken plager hodepine konstant omtrent , så ja det er litt forskjell hehe Så lenge baby er frisk så skal jeg ikke klage
Jentene mine og jeg:) Skrevet 27. juli 2012 #4 Skrevet 27. juli 2012 Mine svangerskap har vært omtrent like. Har ikke hatt mange plager, bortsett fra trøtt. Men den eneste forskjellen jeg kan tenke meg er at jeg ennå ikke har noen symptomer på svangerskapsdiabetes som jeg har hatt to ganger. Forskjellen på de to første var at i andre tok jeg insulin fra ganske tidlig, og var derfor i mye bedre form enn i første. Hadde lenge en guttefølelse, men den er for lengst gått over til å bli jentefølelse. Så regner med det blir en av delene:)
Indigo 08-10-13 Skrevet 27. juli 2012 #5 Skrevet 27. juli 2012 Alle mine svangerskap har vært like. Dvs. Like kvalm, like sliten, like trøtt, mye sykemeldt osv. Har to gutter, spent på hva siste blir..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå