Gå til innhold

Hvordan store forskjeller har det vært i dine svangerskap ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid for andre gang. Er ca 8-9 uker - har ikke vært hos legen ennå.

Forrige gang var jeg gravid med tvillinger og må si at symptomene hittil er veldig likt som første gang. Jeg er ikke kvalm men føler meg veldig stinn og er trøtt. Kjenner også at bekkensmertene er på vei. Forrige gang klarte jeg nesten ikke å gå fra uke 10-11. Må innrømme at jeg har tenkt tanken på at det kan være to denne gangen også mer enn en gang allerede:-)

Flere som er gravid igjen som har helt like svangerskap? Har de vært veldig forskjellige? Må si jeg håper at det skal bli litt mindre bekkenplager denne gangen.:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-) første gang jeg var gravid, var jeg frusk som en fisk, ikke så mye som antydning til kvalme elr noe. Kun bittelitt halsbrann mot slutten. Den vonde ryggen ble helt fin også. Ble oppdaget da jeg havnet på sykehus med nyrestein. Gutten er nå 9 ;-)

nå er jeg i uke 5, kvalm, halsbrann, vonde pupper, stikkinger i magen og begynner å bli trett. Dette er min 3 gang.

Mistet på april, da hadde jeg rukket å fått alt tror jeg, til og med bekkenløsning, kløe,tørst. Veldig forskjellige svangerskap.

Skrevet

Er nå i uke 8 og gravid for 2. gang. Det første jeg merket til graviditeten denne gangen var at det var en liten klump nederst i magen når jeg satt med bena på bordet innmed kroppen. å da viste det seg at jeg var 3-4 uker på vei ifølge Clearblue. å no er jeg veldig kvalm i perioder, spesielt om jeg må opp på natta. å blir så fort stinn etter at jeg har spist mat. Sist svangerskap var jeg bare litt kvalm, men hadde veldig mye luft hele tiden. Så gutten ble oppfpstra på Minifom tabletter.

Skrevet

Første gangen gikk som en drøm og stortsett helt uten plager :) Null kvalme, ikke noen bekkenløsning osv.. Denne gangen starten det med en veeeeldig sliten meg, kvalm og uvel frem til uke 15 ca. Nå er jeg 25 uker med bekkenløsning, men ellers har jeg det veldig fint som gravid ;) babyen er også mye roligere enn jeg kan huske at sønnen vår var. Så blir spennende å se om det kommer ut enda en gutt eller ei jente ;)

Skrevet

Dette er min tredje graviditet. De har vært ganske like i starten med mye kvalme, noe mer og lenger når jeg fikk jente enn gutt. Eller mye migrenelignende hodepine i alle 3 svangerskapene. Med andremann fikk jeg litt bekkenløsning, ikke med første, for tidlig å si denne gangen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...