Gå til innhold

Liker dere reker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser så godt ut med ferske reker på loff med majones og sitron + et salatblad... Men jeg får meg bare ikke til å like det.

Skrevet (endret)

Ja, likte det som barn, men spiser det ikke nå. (Er vegetarianer) Ellers er det litt ekkelt å spise noe som:

A: Ser på deg

B: Er litt støvsuger i sjøen...

:P

Endret av CaptainHindsight
Skrevet

Ja, nesten det beste jeg får. Loff, majones, reker, sitron og dill:-)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Å ja! Kjempegodt!

Skrevet (endret)

Ingenting er bedre midt på sommeren enn ferske reker med:Loff,salatblad,majones,pepper,sitron og et glass med hvitvin.

Endret av Mamma`n til Will&Ailo.
Skrevet

Liker reker, men spiser det veldig sjeldent. Tror aldri jeg har kjøpt reker for å ha reker til middag, for jeg klarer å spise max en skive før jeg har fått nok. Jeg klarer ikke å spise mengder av reker.

Meg og ungene kjøper ofte litt reker når vi er på sykketur dit som de har en koselig liten fiskebutikk, da sitter vi ved bryggekanten eller ett annet sted ved vannet og piller og spiser reker. Ikke mange men litt. Ingen i huset her som er veldig overbegeistret for reker, så vi har aldri hatt reker til middag.

Skrevet

Nei,.fysj! :/

Stakkars mannen som elsker reker. Ikke noe kyssing på han når han har spist det...

Skrevet

Ja, hele familien er veldig glad i reker. Her går det med over 2 kg når vi har reker.

Loff, avokado, sitron, sitronpepper, majones og dill....mmmm....helt fantastisk.

Rekene er foresten best på vinterstid.

Skrevet

Nei. Men jeg liker ingen sjømat i det hele tatt. Kan til nøds spise milde fiskekaker i brunsaus og makaroni. Men det et det. Aldri likt noe som smaker eller lukter fisk. Samme hvordan det har blitt tilberedt. :-/

Skrevet

Ja, men bare om det er litt kvalitet over dem. Har kjøpt frosne på Rema noen ganger, og de smaker viskelær og jeg mister lysten på reker i lang tid etterpå. Tok litt tid før jeg så sammenhengen med at reker noen ganger var gode og noen ganger ikke. Så om jeg skal spise reker må det være ferske og gode reker. Hmmm.. Fikk lyst på det nå jeg, tror det blir sen middag på mannen og meg i dag :)

Skrevet

Ja, ferske reker er nydelig :-) spiser det gjerne til middag

Skrevet

Jepp! Her hvor jeg bor er reker og annen sjømat veldig vanlig å spise flere ganger om sommeren. Da kjøper vi gjene masse reker, krabbe og kreps og drikker litt vin eller øl til ;) da koser vi oss :-D

Gjest Mamma til 1+spire2012<3
Skrevet

Det ser kjempe godt ut og jeg får alltid lyst på det når familien sitter å spiser det. Men.. så stopper det opp hvis jeg skal smake en bit, klarer ikke å svelge det og smaken er ikke den beste akkurat. Synes det er så leit at det skal friste når det ikke smaker godt! :/

Skrevet

Elsker reker, men synes det er noe herk å renske. Pillede reker i lake smaker bare saltvann, og er helt meningsløst å kjøpe. Synes de pillede som er pakket i beskyttende atmosfære, uten lake, er gode, men de er dyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...