Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Og hva er det fineste DU har sagt til noen?
LuksusLiv Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 "Du er ikke pen, du er direkte vakker, du er perfekt!" Det må være det fineste, og det var det ei jente som sa til meg, ganske nylig faktisk. Hmmm.....det fineste jeg har sagt til noen, det vet jeg ikke. Prøver å si masse pent til folk så ofte som mulig.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 Når kjæresten engang sa at jeg var nydelig selvom jeg ikke hadde pynta meg noe særlig.. Også bruker han å si at jeg er en flink mamma og det varmer. Og det fineste JEG har sagt til noen? Aner ikke, men jeg pleier alltid å si til 3 åringen at jeg er stolt av henne for de aller minste ting!!
lioness* Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 Til meg: Du har den absolutt fineste kroppen jeg har sett på noen jente. Sagt i fullt alvor av kjæresten min da forholdet var relativt nytt for mange år siden. vet ikke hvorfor det henger sånn i, det ga meg mye selvtillit. Det fineste jeg sier er nok alt det jeg overøser sønnen min med: han er den fineste gutten i verden, det beste jeg har, mamma elsker deg høyere enn himmelen, er så utrolig heldig som har fått en så god gutt m.m.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 Tja, en gammel lærer sa engang: "jeg VET du kommer til å bli noe stort, og utgjøre en forskjell for mennesker" det sitter godt i femten år senere... Det fineste jeg har sagt til noen blir vanskeligere å konkretisere. At jeg elsker noen, at de betyr mye for meg, at jeg setter pris på konkrete egenskaper... Det kommer jo veldig an på settingen og hvordan personen oppfattet det som ble sagt...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 "Jeg elsker deg og babyen vår så masse, dere gjør meg til den lykkeligste mannen i verden". Jeg blir varm om hjertet bare jeg tenker på det. Som andre sier over meg, så sier jeg også mye fint til barnet mitt (og mannen min) om hvor glad jeg er i dem, hvor mye de betyr for meg.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #7 Skrevet 26. juli 2012 Du er den vakreste jenta jeg har sett i denne byen! hehe, var det en som sa til meg for en god del år siden:) Henger enda igjen, ikke på grunn av bare selve ordene, men måten han sa det på mens øynene hans glitret hehehe
ana_fi_hob_ Skrevet 26. juli 2012 #8 Skrevet 26. juli 2012 Fineste noen har sagt er vel : Du er fantastisk akuratt som du er. Jeg ville aldri ha forandret noe med deg. Fineste jeg har sagt ? Hmm. Sier så mye forskjellig. Henger meg på hun som skrev. Kommer ann på settingen. :-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #9 Skrevet 26. juli 2012 Heldige dere, kan ikke huske sist noen sa noe fint til meg, utenom min mor da..
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 26. juli 2012 #10 Skrevet 26. juli 2012 (endret) Komplimenter preller lett av, for jeg klarer lett å se om de er overfladiske eller ikke. Ofte sies ting av høflighet eller plikt, spesielt lett er det å avsløre hvis det er noe "ekstremt". Husker derfor heller ikke... men det fineste oppriktige må være noe sånt som "jeg elsker deg, du betyr alt for meg" eller "jeg er her for deg, uansett" (fra mannen). Endret 26. juli 2012 av lillemor og lillefrøken
ma(G)ma med to små :) Skrevet 26. juli 2012 #11 Skrevet 26. juli 2012 Det fineste noen har sagt til meg, var da bestyreren i barnehagen til ungene sa at ungene mine var heldige som hadde en så god mor som meg. Det varmet veldig, for jeg har stor respekt for dama, og hun har jobbet med barn i 30 år, så hun vet hva hun snakker om. Det viktigste for meg i hele verden er å være en god mor, deretter å være en god kone, og til sist å være en god venn. For noen mnd siden fikk jeg komplimenter på alle tre områdene på en uke, og det var veldig godt. Lever enda på den. Da vet jeg at jeg har blitt det mennesket jeg ønsker å være
geitemarken Skrevet 26. juli 2012 #12 Skrevet 26. juli 2012 Jeg har fått og får mange komplimenter opp gjennom tiden. Før blåste jeg av de helt til at jeg forsto at jeg bare fikk dårlig selvtillitt av å ikke høre på de. Så nå samler jeg på komplimenter Vanskelig å si det fineste, men en av de jeg ofte tenker på er fra min datter: "mamma du jeg elsker deg kjempe masse og du er den fineste å beste i hele verden". Det fineste jeg har sagt til noen husker jeg ikke, men vedkommende har kommet til meg flere ganger og takket meg fordi hun fikk selvtillitt til å endre livet sitt. Men jeg husker ikke nøyaktig hva jeg sa :/ Jeg gir mye komplimenter til de rundt meg, også de som jeg ikke synes så mye om. Dette for også minne meg selv på de gode egenskapene deres, for alle har gode ting ved seg.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #13 Skrevet 26. juli 2012 "Mamma, du er finere enn prinsesser". Sagt av god-gutten min på tre år
LittLykkelig Skrevet 26. juli 2012 #14 Skrevet 26. juli 2012 Bestekompisen til eksen min hadde sagt at jeg var den peneste han noen gang hadde sett. Det varmer enda . Selv sier jeg ting til andre fra hjertet stadig vekk. Synes det er viktig.
me_87 Skrevet 26. juli 2012 #15 Skrevet 26. juli 2012 At jeg er en god mor for barnet mitt! Sånt er veldig godt å høre
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #16 Skrevet 26. juli 2012 Har fått høre mye fint, spesielt av mannen, men det er slike ting alle sier til hverandre:P Men i fjor sommer hadde datteren min besøk av ei jente fra bhg. Det var en varm sommerdag, så vi badet og jeg hadde på bikini. Jeg kjente ikke foreldrene hennes så veldig godt. Moren kom å hentet, og da gikk jeg fortsatt i bikini, så ser moren på meg og sier ;" Fy søren for en flott kropp du har!! Wow!" Merkelig for noen kanskje at jeg synes det var det fineste, men det er noe jeg tenker på ofte, og jeg ble så veldig glad, fordi det ligger mange timers trening i denne kroppen, og jeg er vant med at andre foreldre ser på det som en "negativ" ting at jeg trener og ser bra ut...Hyggelig med ei som sa rett ut at hun synes jeg var fin....
2 hjertegull :) Skrevet 26. juli 2012 #17 Skrevet 26. juli 2012 Du er den besteste mamman i heeele verden, jeg liker deg og jeg er glad i deg og jeg elsker deg. -min datter, 4 år.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #18 Skrevet 26. juli 2012 Det som varmer mest er når jeg henter gutten min på tre i barnehagen... Han blir helt vill og løper febrilsk rundt til ALLE og roper "se!!! Det er mammaen MIN! Der er MIN mamma!!! SE!", så åpenbart glad og stolt over at nettopp JEG er mammaen hans Og på den mer overfladiske siden ble jeg veldig glad da mannen fortalte meg at da han sa til kompisen sin at han var blitt sammen med "Stine", så trodde kompisen han mente en annen Stine. Da han etterhvert skjønte at det var meg, hadde han sagt "HÆ, er det HUN Stine? Fy faen, hva har du gjort for å få en så digg dame?". Nesten litt sur var han
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #19 Skrevet 26. juli 2012 Da jeg var lita hadde jeg ikke kontakt med broren min, og det tok lang tid i ungdomsårene før vi ble ordentlig kjent. En gang sa han til meg "Du er den beste søsteren jeg kunne fått, og jeg er så glad vi klarte å få kontakt"! De ordene sitter godt i hjertet, og det hender jeg feller en tåre når jeg tenker på hele situasjonen vår, og at vi har klart å fått en så god kontakt mth hvordan situasjonen vår var (sitter å smiler for meg selv nå, for jeg er så glad!!!) Det beste jeg har sagt til noen.. Det vet jeg ikke. Jeg prøver å være flink til å gi kompliment til andre, men vet ikke om det er noe som har festet seg mer enn andre ting jeg har sagt. Sier hvertfall hver dag til barna mine at jeg elsker dem, roser dem når de gjør noe bra, og uansett om jeg har kjeftet på dem sier jeg alltid "Jeg er utrolig glad i deg, uansett!" Er også flink å si til mannen at jeg er stolt av han, hvordan jeg kunne være så heldig å få HAN, takker han for di fine barna han har gitt meg (hadde det ikke vært for han, hadde jeg nok vært barnløs ), osv. Oi, nå kom jeg på en ting. Satt på bussen med en gammel dame for ett par år siden, og vi begynte å prate. Jeg så at hun hadde det litt tungt, og jeg spurte om det var noe jeg kunne hjelpe hu med. Hun takket fint nei, og så bare trist bort. Da hun skulle gå av bussen hadde hun mye å bære, og jeg spurte om jeg skulle hjelpe til. Hele dama lyste opp, og ble så glad for at jeg spurte. Hun hadde nemlig ikke opplevd det på lange tider at noen var så hyggelige med henne, og hun var evig takknemlig for den lille hjelpa hu fikk. Synes synd i den dama, for hun virket så hyggelig, men samtidig redd og engstelig i denne verden. Man skal ta vare på de rundt seg!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #20 Skrevet 26. juli 2012 Var ute på fest 3 mnd etter at nummer 2 kom til verden, traff en kompis som jeg ikke hadde sett på 5 mnd, da sa han: jeg trodde du skulle være litt tykk åra fødsel, men du er jo bare skam deilig!! Ok kanskje ikke det fineste, men Satan for en blomst for selvtilliten!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #21 Skrevet 27. juli 2012 At jeg er en vakker sjel var det en gang en dame som sa til meg. Og dette var en kvinne som jeg virkelig så opp til på et tidspunkt i livet så det var fint å høre. En annen gang sa en venn til meg at jeg var et godt menneske, det satt jeg også veldig pris på. Det folk har sagt til meg om hvordan jeg er som menneske har betydd utrolig mye mer enn det folk har sagt om mitt utseende.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #22 Skrevet 27. juli 2012 Jeg synes det er så rart i en råd som handler om "det fineste" som er blitt sag til en, så svarer så mange komplimenter som går på utseende. Får ikke folk komplimenter for personligheten sin eller styrken sine, eller betyr det mer at noen synes en er pen? Mannen min sier til meg titt og ofte at jeg er verdens vakreste, men det er langt viktigere for meg at han sier "jeg elsker deg og skal være med deg for alltid". Og som de fleste andre damer så får jeg også komplimenter for utseendet mitt fra andre, men det varmer langt mer når noen sier "det er å godt å prate med deg for du er å varm og klok" eller på jobben "denne oppgaven må vi gi til deg, da det har vist seg at du løser slikt best". Ikke minst er det laaaaaangt finere å høre en 3-åring si "elsker deg mestest av alle mamma" enn å høre noen si at jeg har en fin kropp.... Er folk litt overfladiske?
El1 Skrevet 27. juli 2012 #23 Skrevet 27. juli 2012 Jeg får mye positiv tilbakemeldinger fra kunder på jobben og det gleder meg stort. Hadde også en lærer en gang som sa jeg hadde snert, det synes jeg var et bra kompliment.
Netti*** Skrevet 27. juli 2012 #24 Skrevet 27. juli 2012 For et par år siden sa en kar til meg, kjente han ikke så godt. Men han sa han likte meg så godt fordi jeg så folk for den de var. At jeg ikke var overflatisk. Det var godt å høre. Han døde i en ulykke ikke lenge etterpå, men kommer alltid til å bære det med meg. Ellers så kan mannen min prate om hva vi skal gjøre når ungene flytter ut og når vi blir pensjonister. Minste er ikke født ennå. Så det liker jeg å høre at han virkelig ser frem til å bli gammel med meg også :-) Fått mye skryt av at jeg er så flink mamma. Som fikk 3 barn mens jeg tok høyere utdanning på samme tid som med studenter. Å allikevel har hatt tid til barna og andres barn. Aktiv i nærmiljøet. Det har mange lagt merke til :-) godt med ros :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå