Gå til innhold

unge førstegangsfødende i oktober/november/desember

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

er førstegangsfødende til en lita tulle i november, og nokså ny i oslo. Hadde vært koslig å møte flere unge mødre i oslo :) noen å snakke litt med og dele litt erfaringer osv :) er selv straks 23 og gleder meg sånn til lille Aurora kommer <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er 21 og venter en liten prins 17 november!:) vil veldig gjerne møte flere i samme situasjon :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Så koslig:) vi var veldig bestemte på at dt var gutt i begynnelsen, mn tok skikkelig feil:p

Skrevet
Hei! Jeg er 21 og venter en liten prins 17 november!:) vil veldig gjerne møte flere i samme situasjon :)

Venter gutt 17 november jeg og :)

Skrevet
Venter gutt 17 november jeg og :)

Og er 23, med nr 1 :)

Skrevet

Er 21, bor i Oslo og venter ei jente 12. november. Føler vel egentlig ikke at vi fryktelig unge, men at veldig mange førstegangsfødende er gamle. Hadde vært hyggelig å ha kontakt!

Skrevet

Det er jeg enig i, mn flertallet er godt over 30 og når man sitter på venterommet til jordmor sammen med de, da føler jeg meg ung og liten :P

Skulle vi ha prøvd å møtes en dag/kveld for å ta en kaffe e.l. :)?

Skrevet

Ja!:) det vil jeg gjerne! Legg meg til på Facebook hvis dere ønsker, da jeg kommuniserer mest der! Vibeke Kathrine Nilsen. Har et bilde av meg og kjæresten i syden som profilbilde.

Skrevet

Vi kan prøve å lage en gruppe på face og avtale nærmere der?!:)

Skrevet

Da har Stine laget en gruppe på Facebook for oss som venter smått! Bare legg meg til som venn på Facebook så inviterer jeg dere inn i gruppa!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...