Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må bare dele det med noen..for imorgen kl 09.45 skal jeg på min første ultralyd på mine 32 år..er så spent :P

Har gått å venta på dette i mange uker nå og imorgen skjer det:)

Jeg håper av hele mitt hjerte at alt er som det skal..først da skal jeg gå og kjøpe meg mitt første lille baby plagg :)

Er i uke 13 snart..imorgen får jeg vite helt (noen ganger føler jeg at jeg er en mnd lenger for jeg er så oppblåst og magen tyter ut) hvor langt jeg er på vei og termin dato.

Anyway..syntes klikk sin baby side er helt topp og ønsker alle dere på 1.trimester her en strålende kveld <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143957440-skal-p%C3%A5-ultralyd-imorgen-p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til! Oppdater oss på hvordan det gikk da :) Det er helt fantastisk med ul. Har hatt uendelig mange ultralyder i mine 29 år (sikkert nærmere 40!), og synes det er like fantastisk hver gang :)

Jeg skal på ul i neste uke, og gleder meg veldig. Vet jeg ikke får se noe særlig, men jeg får vite hvor langt jeg er på vei, og hvor mange som gjemmer seg inni der ;)

oii, 40 stk..ja, det får en si..hvor mange barn har du egentlig?

Hvor langt er du på vei sånn ca?

Hvor mange som gjemmer seg inni der..ja, du sier noe der..vi har en del tvillinger i familien veit jeg. Oldefar eller noe hadde tre tvillingpar på under 6 år..hjelp.

Blir spennende..viktigste er at alt er o.k :)

Ja,skal oppdatere..natti,natt:)

p.s. langelise: er det første barnet ditt også?

oii, 40 stk..ja, det får en si..hvor mange barn har du egentlig? Hvor langt er du på vei sånn ca? Hvor mange som gjemmer seg inni der..ja, du sier noe der..vi har en del tvillinger i familien veit jeg. Oldefar eller noe hadde tre tvillingpar på under 6 år..hjelp. Blir spennende..viktigste er at alt er o.k :) Ja,skal oppdatere..natti,natt:) p.s. langelise: er det første barnet ditt også?

Hi hi :) Jeg har bare tre barn, er gravid med nr fire. Men dette er mitt sjette svangerskap, og jeg har hatt maaaange ultralyder med alle barna mine pga fare for misdannelser hos forsteret.

Jeg har muligens gen for tvillinger, men det er visst uansett er økt fare om mor har mange svangerskap bak seg. Har bare en følelse. Jeg har alltid spøkt om at hvis vi skal ha en til, så ender det med to til. I tillegg spøker alle rundt oss.

Men jeg vet ikke, drømmer om at jeg får bare en baby, og at fødselen går veldig fort og veldig lett.

Håper inderlig det bare er en inni der :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...