Gå til innhold

Tiden fra inseminasjon...til positiv test..

Anbefalte innlegg

I farta fant jeg ikke samme tema fra før,men er utålmodig og har sikkert ikke lett nok ;o) .. Jeg ble inseminert igår og tenkte det kunne vært greit å høre hvilke symptomer andre har hatt fra inseminasjonen til en positiv test? Ja,jeg vet, ikke stress, ta det som det kommer..! Det er vel typisk at man begynner å kjenne etter med det samme ;o) Noen som merket noe i det hele tatt??

Fortsetter under...

Jeg hadde mensmurringer (som om mensen var rett rundt hjørnet) fra dag 4-5 etter inseminasjonen, tisset mer enn før, hadde vondt i hodet (hadde det sist graviditet de første 12 ukene så det kan jo være bare "mitt" symptom) Ellers er det symptomer som om man er premenstruell...og det kan jo like gjerne være det. Hehe. Så det er veldig vanskelig å tolke synes jeg, siden graviditetssymptomer og symptomer man får før mensen er omtrent helt like...

For noen er rett og slett ingen symptomer et bra tegn :)

Jeg hadde blødning dag 11 som jeg trodde var begynnende mens, men som sannsynligvis var festeblødning. Har også hatt ømme pupper. Testet 2 dager etter det siden mensen ikke kom og da var den positiv. Hatt hodepine nesten hver dag, men ikke mye etter positiv test. Eller ingen symptomer.

• 2 uker senere...
Snartsvanger? Hvordan går det med deg? Har du begynt å teste enda?
Hei! Har vært bortreist. Mens kom dessverre to dager før testdato ;o( Hadde en utrolig kraftig mens denne gang, og mange mener det er et veldig dårlig tegn mtp alder (40) og muligheter. Fikk en kommentar på at med mine lave tall AMH/FSH så var det bare å vurdere eggdonor med en gang,men jeg gir meg ikke så lett.. ;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...