stjertløvetann Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Opphavet skal til syden og pus må være hjemme, og om de ikke får katta inn på pensjonat så må jeg trø til som kattepasser, og selv om jeg er glad i kattekreket så passer det ikke akkurat maksimalt inn i min hektiske hverdag, så jeg håper inderlig at noen der ute har et trivelig og koselig kattepensjonat/hotell/whatever å anbefale i Stavanger-Sandnes-Jæren-området Og nå ser jeg at jeg akkurat har satt personlig rekord i lang setning.. Oh well.
K_Lena Skrevet 25. mars 2016 #2 Skrevet 25. mars 2016 Opphavet skal til syden og pus må være hjemme, og om de ikke får katta inn på pensjonat så må jeg trø til som kattepasser, og selv om jeg er glad i kattekreket så passer det ikke akkurat maksimalt inn i min hektiske hverdag, så jeg håper inderlig at noen der ute har et trivelig og koselig kattepensjonat/hotell/whatever å anbefale i Stavanger-Sandnes-Jæren-området Og nå ser jeg at jeg akkurat har satt personlig rekord i lang setning.. Oh well. Kan anbefale deg "Sunde kattepensjonat", som er pensjonat med frittliggende og kattevennlig beliggenhet, ca. 5 min. kjøretur fra Stavanger sentrum og kort vei fra Kvernevik og Tananger. Pensjonat er familie dreven, nylig oppusset, og grenser med rolig og fri område. Her kan du lese mer om http://kattepensjonat-stavanger.tpservices.no/om-oss/ Håper du blir fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #3 Skrevet 25. mars 2016 Kan anbefale deg "Sunde kattepensjonat", som er pensjonat med frittliggende og kattevennlig beliggenhet, ca. 5 min. kjøretur fra Stavanger sentrum og kort vei fra Kvernevik og Tananger. Pensjonat er familie dreven, nylig oppusset, og grenser med rolig og fri område. Her kan du lese mer om http://kattepensjonat-stavanger.tpservices.no/om-oss/ Håper du blir fornøyd! Øh... Den katten er sikkert innlosjert for tja... 4 år siden? 😂 Anonymous poster hash: 6c605...52e
stjertløvetann Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2016 Øh... Den katten er sikkert innlosjert for tja... 4 år siden? Anonymous poster hash: 6c605...52e Fnis, hehe, du har forsåvidt rett i det, men bedre seint enn aldri, og Opphavet drar til Syden i tide og utide, så alltid greit med nye tips
stjertløvetann Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2016 Kan anbefale deg "Sunde kattepensjonat", som er pensjonat med frittliggende og kattevennlig beliggenhet, ca. 5 min. kjøretur fra Stavanger sentrum og kort vei fra Kvernevik og Tananger.Pensjonat er familie dreven, nylig oppusset, og grenser med rolig og fri område. Her kan du lese mer om http://kattepensjonat-stavanger.tpservices.no/om-oss/ Håper du blir fornøyd! Litt imponerende å få svar 4 år etter at jeg postet dette, men katten trenger nok pass ved flere anledninger, så takk skal du ha! Men hvordan i alle dager kom du over dette innlegget nå..?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #6 Skrevet 26. mars 2016 Men da vil jeg anbefale dyrepensjonatet på Bø, Randaberg. Vi har hatt katten der i årevis. En kan velge mellom luksusavd og vanlig avd for den. Bra service og godt stell :-) Anonymous poster hash: 6c605...52e
skjotta Skrevet 26. mars 2016 #7 Skrevet 26. mars 2016 Litt imponerende å få svar 4 år etter at jeg postet dette, men katten trenger nok pass ved flere anledninger, så takk skal du ha! Men hvordan i alle dager kom du over dette innlegget nå..? Hún eier kattepensjonatet og googler etterspørsler som hun så svarer på med reklame for eget firma 😀
Gjest Skrekkøgla Skrevet 26. mars 2016 #8 Skrevet 26. mars 2016 Kjenner jeg er skeptisk til noen som serverer kattene melk to ganger i uka. Katter skal ikke ha melk.
K_Lena Skrevet 15. juli 2016 #9 Skrevet 15. juli 2016 Kjenner jeg er skeptisk til noen som serverer kattene melk to ganger i uka. Katter skal ikke ha melk. Hvis du leser litt om katter så finner du mer informasjon om det angående melk. Katter som tåler melk har bare godt av det. De unge katter er spesielt glad i melk og det skader ikke om de for slike "godteri" av og til. Selvfølgelig noen katter tåler IKKE melk og bør aldri få det. Derfor står det "om ønskelig" på netsiden. Om du googler litt så finner du mer informasjon om det i stede for å skrive noe begrunnet med dine tanker og meninger. Ha en fin dag!
Gjest Skrekkøgla Skrevet 15. juli 2016 #11 Skrevet 15. juli 2016 Hvis du leser litt om katter så finner du mer informasjon om det angående melk. Katter som tåler melk har bare godt av det. De unge katter er spesielt glad i melk og det skader ikke om de for slike "godteri" av og til. Selvfølgelig noen katter tåler IKKE melk og bør aldri få det. Derfor står det "om ønskelig" på netsiden. Om du googler litt så finner du mer informasjon om det i stede for å skrive noe begrunnet med dine tanker og meninger. Ha en fin dag! Takk for din passiv-aggressive tilbakemelding på en tre måneder gammel tråd. Regner med du er innehaver av Sunde kattepensjonat. La meg henvise deg til en veterinærs uttalelse om hvorfor katter ikke skal ha melk: http://www.dindyreklinikk.no/artikkel/spoerveterinaeren-12
K_Lena Skrevet 16. juli 2016 #12 Skrevet 16. juli 2016 Takk for din passiv-aggressive tilbakemelding på en tre måneder gammel tråd. Regner med du er innehaver av Sunde kattepensjonat. La meg henvise deg til en veterinærs uttalelse om hvorfor katter ikke skal ha melk: http://www.dindyreklinikk.no/artikkel/spoerveterinaeren-12 For det første, så har jeg en katt selv som er 19 år gammel og har vært glad i melk i hele sitt liv. Når jeg leverer hun på pensjonat for 3 uker, så ønsker jeg at hun får melk, slik at hun har det som hun pleie å ha hjemme. Det ønsker mange andre og, uansett hva veterinærer mener. Om du leser litt bred, så ser du ganske forskjellige meninger angående katt og melk. På det andre, når det er snakk om melk, så er det vel ikke hel melk fra kua. Du vet at det finnes laktose fri melk, kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå