Gå til innhold

Atter et negativt forsøk! :(

Anbefalte innlegg

Tredje forsøket gikk også dårlig. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, kanskje bare helle ut litt fortvilelse... Alt går liksom veien i løpet av behandlingen, eggene modnes, og ved innsett får jeg beskjed om at alt er som det skal, kvaliteten på eggene er gode, slimhinnen er super, - men eggene fester seg ikke. Så de går vel til grunne relativt kort tid etter innsett.

Kjenner at det er vanskelig å holde motet oppe. Kanskje er ikke tre forsøk så veldig mange, og jeg forsøker å tro på at vi fortsatt har oddsen på vår side. Vi er relativt unge, jeg er ikke fylt 30 enda, og jeg skjønner ikke at det ikke snart kan være vår tur?

Noen andre i samme situasjon som har noen gode løsninger på hvordan de holder motet oppe og står på med nye forsøk?

Klemmer!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143957385-atter-et-negativt-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ufff, ikke lett dette der!

Legen min sier at noen bare trenger flere forsøk. Han mener at det er bare å fortsette, så blir nok de fleste gravide!

Jeg følte likedans som du beskrev.... og når man ikke ser resultat av det, så blir jo man frustrert, oppgitt... men rart hvor fort man samler seg igjen når et nytt forsøk står før døra ;)

Har du snakket med legen? Det kan være lurt. Jeg pleier å ha telefonsamtaler med min. Siden jeg bor så langt unna, så setter dei meg opp for det og så får jeg vite når han skal ringe og da snakker vi om alt dette... så får jeg svar på det jeg lurer på osv... Kan være nyttig.

Hei, så trist å lese:( jeg føler veldig med deg, og vet hvordan du har det. Jeg skal på forsøk nr 3 om ca 3uker, jeg har nå begynt å forandret på kostholdet også å leser som bare det. Alt fra presset fersk sitron blandet i iskald vann(for å rense kroppen) te skal visst øke sjansen, jeg drikker twinings calm nå som skal være bra mot stress. Mye vitaminer, mineraler og antioksidanter. Kutter ut brus og mye sukkerholdig mat og drikke. Kjenner ikke meg selv igjen...men er man desperat så gjør man alt......her er en link:

http://issuu.com/gyldendalnorskforlag/docs/spis_deg_gravid

Kanskje dette kan være til hjelp. Ikke gi opp, og lykke til videre:)

Tusen hjertelig takk for svar! Takk for omsorg og medfølelse!

Ja, guri, jeg ante ikke at dette skulle gå så trått. Jeg håpte i alle fall ikke det! Både leit og samtidig litt godt at det er flere i samme båt, da føler jeg meg ikke så alene og heller ikke så "mislykket" - det er så lett å begynne å kjenne på de følelsene når ting står i stampe.

Jeg har fått ganske lav stimulering (125IE gonal-f i 7dager), og ikke fått noen egg på frys. Har fått ut ca 6 egg hver gang, og to egg inn hver gang. Neste runde skal vi gå på litt høyere dose, men legen på CFC hevder at det ikke er optimalt å øke dosen, fordi det kan gå ut over kvaliteten på eggene... Vet ikke helt hva jeg skal forvente. Snart blir det vår tur i det offentlige, og i forsamtalen ble jeg forespeilet å skulle gå på 175IE. Lurer veldig på hva som skjer med kvaliteten da! Virker som det offentlige og det private opererer ganske forskjellig mht dosering av medisiner.

årsaken til barnløsheten er hos mannen, som har tette sædledere. Legene finner ikke noe unormalt hos meg.

Takk for mat- og samtaletips, dere er gode å ha, damer. Jeg skal kutte sukkeret, tvert!

Annonse

Jeg derimot skal gå fra 150IE gonal f til 225IE puregon denne gangen. Og er nok redd for det nye igjen. Rart hvor forskjellig dei gjør dette! Legen min sa ingenting om at det skal bli dårligere kvalitet av det. Og jeg er i grunnen redd for at det er for stor dose. Hva om egga blir for store? Skal jo ikke skjekkes før om de vanlige 10 dagene.... Tja, det er nok bare å satse på at legen veit hva han gjør.

Uff,nei så trist! :( Er så utrolig irriterende at det ikke skal klaffe!!!! :(

Hvordan holde motet oppe ja...si det...Noen ganger føler jeg for å stille samme spørsmål selv...Men så går det noen dager,og man er fit for fight igjen! Rart hvor mye vi tåler egentlig!

Jeg prøver å fylle dagene med noe annet.For da går dagene fort til neste forsøk ihvertfall! :)

Mmen når det stormer som værst,med humøret,etter NOK EN NEGATIV TEST!!!!!!!! :( Da går ejg ned i kjelleren en tur.Er lei meg,og vil egentlig bare gi opp,men så på en eller annen merkelig måte,våkner gnisten i meg etter et par dager! Helt av seg selv! :)

Håper virkelig det klaffer for dere! Er så tungt at andre nesten bare kan vaske undertøyet sitt sammen med gubben sin,så er de gravide,mens vi andre må tåle både blod,svette og tårer!!!!!!! ARG!

Uff, ja, det har vært noen tunge dager nå. Håper bare det kan ordne seg til slutt for oss. Føles veldig som om vi har stoppet helt opp, og at det ikke nytter uansett hvor mye vi håper og prøver. Trøster meg med at ingen klinikker eller leger har sagt at vi må gi opp, og ser jo at det kan ordne for folk etter ganske mange forsøk og prøvelser. Og i kveld trøster jeg meg jammen med et glass vin også!

Takk for gode ord, og takk for at dere finnes, nydelige, beintøffe damer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...