Gå til innhold

blanding av grøtpulver i mme

Anbefalte innlegg

Kjøpte i dag en pakke m Nestlé grøt og lurer på hvordan jeg skal blande det i flasken for å få en tynn velling. Så på pakken når jeg kom hjem at den skal blandes med vann. Betyr det at jeg ikke kan ta litt av grøtpulveret oppi flasken med mme? Hvis jeg kan, hvor mye er greit å blande første gangen? Han drikker vanligvis mellom 140-165ml per flaske med vanlig mme. Håper noen kan komme med noen tips :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143957379-blanding-av-gr%C3%B8tpulver-i-mme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest <3Barn&Engler<3

Bland grøtpulveret og vann i en skål, få den til den tykkelsen du vil ha vellingen i, og bland det så opp i flaska med mme. Om du blander grøtpulveret direkte i mme, så blir det for lite vann, og over lengre tid, kan ungen bli dehydrert. Hvor mye du skal bruke, må du nesten prøve frem på, noen trenger mye, andre lite :)

Takk for svar :-) prøvde nettopp å blande en smaksporsjon for å se hvor mye d ble men syns ikke den ble blandet ut så godt var liksom litt kornete. D er nestlé havregrøt med ris og hvete, har du noe erfaring med den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...