LilleRev Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Betyr det noe? Som at det sannsynligvis er veldig lenge til jeg føder? Eller enda verre - at jeg kommer til å være veldig umoden når fødselen starter? Dette er min nr to, og jeg trodde det var vanlig med mer kynnere da? Husker ikke når kynnerne startet sist, men hadde ikke så mye av dem hvertfall. Og da fødselen starta med vannavgang var jeg visst veldig umoden og det ble en tøff fødsel. Så derfor er jeg litt bekymra nå.. Noen som har peiling? Skal til jordmor i morra og kan jo spørre henne. Men har lissom inntrykk av av det "de proffe" sier ofte ikke stemmer med folks erfaringer. Litt forvirrende synes jeg..
PintSizedDictator Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Er ikke alle som får kynnere i det hele tatt. Jeg opplevde ikke noe slikt med min andre. (første ar igangsatt så jeg fikk ikke oppleve det der heller) Jeg våknet bare en morgen, ni dager før termin, og hadde rier som vokste og kom tettere faderlig fort. Så det er nok ikke noe bekymre seg for, men spør jormor du om du er veldig engstelig.
Netti*** Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 (endret) Jeg er fjerdegangs. Første svangerskapet hadde jeg så mye kynnere at i uke 21 utviklet de seg til prematurerier. Fikk heldigvis stoppet de. De to neste svangerskapene hadde jeg også en del kynnere. Med tredje hadde jeg også maserier over en uke før fødsel. Nå med nr. 4 har jeg ikke kjent noen kynnere før uke 36-37. Og da var det bare ett par dager etter en heavy fjelltur med sekk på ryggen. Hadde litt tak i magen i uke 38 ett par kvelder/netter. Men ingenting de siste dagene. Er så uvant!!! Så må er det 9 dager til termin. Jeg har ikke gått over før og legen mente babyen kommer før termin så er mere og mere sikker på at jeg enten skal få oppleve min første vannavgang eller at riene kommer plutselig. Endret 26. juli 2012 av Netti***
Aleteia Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 Jeg kjente ingen kynnere i mitt første svangerskap, fødte raskt og greit tre uker før termin! Så jeg bekymrer meg ikke over fraværende kynnere nå heller!
LilleRev Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2012 Jeg kjente ingen kynnere i mitt første svangerskap, fødte raskt og greit tre uker før termin! Så jeg bekymrer meg ikke over fraværende kynnere nå heller! Godt å høre! Da håper jeg at det ikke var mangel på kynnere som var problemet sist:) Gruer meg så syyyyyykt!!!! Vil bare ha det overstått!
3 små skatter Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 har to uker og noen dager igjen, og ingen kynnere her heller.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå