Gå til innhold

Farge håret når man er gravid...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh så godt å vite at jeg ikke er alene om å få grå hår tidlig!

Det er det som er hensikten min med å farge håret også. Er jo ikke 30 enda en gang:(

Endret av Miip

Jeg har farget hos frisøren 3-4 ganger i løpet av sv.skapet. Eneste jeg ventet med var di tre første månedene. ellers er det helt ok. Var før i tiden det ikke var greit.mini coloer inneholder ikke noe skadelig. men ville ikke rørt hjemme farge.. koster bare 450kr hos frisøren, så er ikke ille det.

Annonse

Sitter faktisk og vurderer om jeg skal dra til frisøren for å få skikkelig orden på håret. Må bli blond nå sånn de grå blander seg bedre inn....ha alltid vært mørk i håret og kan vel ikke si at hjemme striper ble veldig bra;) ha ha

Ikkenoe problem nei.. Eneste problemet jeg har merket jeg har mens jeg er gravid, er at fargen går ut igjen veldig fort?

Noen fler som har merket dette?

Farger det svart, med permanent farge.. Tror ikke håret mitt tar fargen like godt nå, for når jeg vasker håret med shampo, blir skummel grått, ENDA, det er mange uker siden jeg farget det sist.. Og det brune under kommer med en gang igjen.. merkelige greier:P

Farger håret annenhver måned hos frisøren og tror neppe det gjør skade. Frisører måtte ha blitt sykemeldte med en gang hvis det var veldig skadelig. Mange kjemikalier er ganske milde nå ;) Eneste er at pigmentene dine kan forandre seg slik at fargen blir litt annerledes eller at den slipper fortere.

Annonse

Ikkenoe problem nei.. Eneste problemet jeg har merket jeg har mens jeg er gravid, er at fargen går ut igjen veldig fort? Noen fler som har merket dette? Farger det svart, med permanent farge.. Tror ikke håret mitt tar fargen like godt nå, for når jeg vasker håret med shampo, blir skummel grått, ENDA, det er mange uker siden jeg farget det sist.. Og det brune under kommer med en gang igjen.. merkelige greier:P

venninnen min hadde samme problem. tror det er vanlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...