kaklemor Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Ugh! Gikk i hele gårsdagen med luftsmerter fra he***** og fikk ikke til å verken fise eller å gå på do! Så i dag våknet jeg til løs mage (igjen) og trodde idoform skulle hjelpe til med å regulere løs mage men den gang ei! Tips??
My_my Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Melkeprodukter med probiotika...(yoghurt naturell..) fiberrike matvarer (knekkebrød, banan, friske blåbær...) Havregrøt eller havresuppe!
lott`n Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Jeg har en del problemer med magen/tarmene og bruker Vi-Siblin (fiberpulver som blandes i et glass vann) og Minifom (kapsler). Disse er helt trygge å bruke når man er gravid, kun naturlige ingredienser. De hjelper også svært godt nå i svangerskapet hvor tarmene er sammentrykte og avføringen er tregere enn normalt, samt luft som sitter fast. Vær obs på at det er MYE fiber i Vi-Siblin, så om du starter på det nå må du være svært nøktern i begynnelse og regne med å få litt økt luft i magen de første dagene. Men etter det er den bare helt super! Fås kjøpt på apotek, både Vi-Siblin og Minifom.
lott`n Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Har forresten hørt at man får hard mage av både banan og blåbær. Mulig det er feil, men ganske sikker på at blåbær ikke er helt løsningen på ditt problem..
Gjest Verpehøna Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 Man får hard mage av tørkede blåbær, friske blåbær gir løs mage
b77h Skrevet 29. juli 2012 #6 Skrevet 29. juli 2012 Herba Plus sin "Lax Plus" er supereffektiv på en behagelig måte! Gir ikke noen plutselig "flush-effekt" og er laget av naturlige ingredienser. Har brukt den i begge mine svangerskap, når jeg har følt behov for det + har en bestemor på over 90 som er storfornøyd m produktet ;-)
kaklemor Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2012 Takk for svar :-) Er vel mer at jeg vil ha hardere avføring Har gått greit i dag og i går men håper det holder seg :)
Gjest Verpehøna Skrevet 30. juli 2012 #8 Skrevet 30. juli 2012 Herba Plus sin "Lax Plus" er supereffektiv på en behagelig måte! Gir ikke noen plutselig "flush-effekt" og er laget av naturlige ingredienser. Har brukt den i begge mine svangerskap, når jeg har følt behov for det + har en bestemor på over 90 som er storfornøyd m produktet ;-) Får man kjøpt denne på butikk/helsekost, eller finnes den kun på nett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå