Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Har en toåring (25 mnd) som har klisterhjerne, og jeg tenkte å dyrke dette litt ved å kjøpe memoryspill til ham. Men han skjønner ikke poenget med det i det hele tatt stakkars liten Han synes det er gøy å se på bildene og snakke om hva det er på dem, men å koble dette med to like og huske hvor hva ligger, det skjønner han ikke. Så jeg pakker det bort igjen og prøver igjen senere. Når begynte deres barn å skjønne seg på slike spill?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Har en toåring (25 mnd) som har klisterhjerne, og jeg tenkte å dyrke dette litt ved å kjøpe memoryspill til ham. Men han skjønner ikke poenget med det i det hele tatt stakkars liten Han synes det er gøy å se på bildene og snakke om hva det er på dem, men å koble dette med to like og huske hvor hva ligger, det skjønner han ikke. Så jeg pakker det bort igjen og prøver igjen senere. Når begynte deres barn å skjønne seg på slike spill? Jeg tror de var rundt tre... Men spillene har ikke vært særlig stas før de var rundt fem. Da var det gøy å spille, og de holdt ut hele runden uten å bli lei.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 Da de var rundt 2,5 år akkurat mener jeg det var, kanskje litt før. Billedlotto klarte de fra rundt 20 mnds alder (med litt hjelp på det med å vente på tur), men memory er hakket mer komplisert.
Hybelkanina Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 Det var lurt Alva, billedlotto har jeg ikke tenkt på, det skal jeg kjøpe til ham! Takk! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå