Gå til innhold

Hvor mange dager igjen? 26.07

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja nå er det altså 9 dager igjen... masse masse kynnere og noen mase-rier... Begynner å bli rimelig desperat på å få babyen ut merker jeg :P

Skrevet

30! Under en måned kan jeg jo begynne å si i dag... Hurraaa :)

Skrevet

28 dager :) :) endelig litt morsomt å telle ned :P

Skrevet

6. dagen på overtid her, og ingen tegn til fødsel :(

Skulle ringe inn på sykehuset i morra om hun ikke var kommet til da. Og jeg kommer ikke til å vente til mange minuttene over 8, før tellerskrittene begynner å telle :P

Skrevet

17 dager....synes plutselig det går såååå sakte gjen.

Skrevet

Har nettopp gått inn i tredje semester, så har 76 dager igjen.. Men tiden flyyyyr, enn så lenge ;)

Skrevet

9 dager her å :-) wow bare ett siffer.

Skrevet

20 dager. Skal til kontroll i dag, men håpar lillebror lar vente på seg ca 2 veker til (storebror kom 6, nestan 7 dager før termin). Har enno litt å vaske og ordne, sjølv om alt er i hus og nestan klart. Har også akkurat starta permisjonen, så vil gjerne få slappa av litt og kosa meg mens eg kan - veit det blir travelt etterpå, særlig denne gangen med ein frå før.

Gledar meg forøvrig....ser fram til det heile. Reknar med det går minst like bra/fint som sist.

Skrevet

11 dager til termin... 12 dager til jeg blir satt i gang...:) Men håper det starter av seg selv snart.

Skrevet

8 dager, begynner å bli klar!! :-)

Skrevet

31! Akkurat en måned, den magiske dagen er 26. august... Plutselig er det jo snart!! :/

Gjest Mamma til 1+spire2012<3
Skrevet

14 dager igjen :)

Skrevet

7 dager ....

Skrevet

Kun 7 dager igjen! :)

Gjest Adventstjerna
Skrevet

22 dager og i natt føles det ut som jeg har hatt en eneste laaaaang kynner!!! Gikk aldri over og magen var i helspenn! Vemmelig!:-/

Skrevet

12 dager. Er tredjegangs og har aldri vært så gravid som det her før... erk! Kjenner at eg føler meg på overtid allerede...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...