Gå til innhold

Håret skinner og neglene vokser ;)

Anbefalte innlegg

Er det flere her som plutselig har fått sunnere hår og negler? Jeg må faktisk klippe neglene mine om dagen for at de ikke skal bli så lange, og jeg pleier å ha korte stumper. Håret blir hverken fett eller tørt men ser nyvasket ut hele tiden ;) Nyter denne graviditeten nå ;) måtte bare skryte litt hehe for jeg ser ut som ei bolle ellers ;)

Fortsetter under...

Annonse

da må jeg si jeg er litt misunnelig...

har fått brusete hår som blir fett med en gang, og det er ikke på langt nær så blankt og glatt som det pleier....

og neglene mine som pleier å være lange og velstelte (uten at jeg egentlig trenger å stelle de) har plutselig begynt å flise seg i tuppene....

Håret detter vel av når jeg begynner å amme hehe ;)
Så flott. Vi kommer jo til å blir kjempesexye. Men tynt fett hår som vi nesten ikke har tid til å vaske lenger :P Godt det blir vinterbaby.. Kan jeg bare dra på meg en lue :P

Hehe ja det er sant ;) vi rekker ikke å tenke på håret vårt når den tiden kommer ;)

I begynnelsen hadde jeg stivt hår, og måtte vaske det ofte for at det skulle holde seg mykt. Nå har jeg ikke vasket det på 2 dager og det er mykt, deilig og det krøller seg litt når det er helt nyvasket (jeg har ALDRI hatt noe som ligner på krøller hehe).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...