snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. juli 2012 #1 Del Skrevet 25. juli 2012 Gjorde det selv, men ser ikke nå lengre. Min sønn har sett vel altid, snakker med folk ( som ikke er der) prater med oldefar han ikke har truffet osv. 2 siste gangene ble jeg litt skremt. Vi satt med middags bordet og han drev og løftet på duken og tullet. Jeg sier det er ikke lov, og han hører ikke etter, og fortsetter. Tydelig veldig inni leken. Så spør jeg hvem han leker med, så sier han oldefar( kjenner et lite grøss, han døde i huset for noen år siden. Og er fortsatt forferdelig trist) 2 gangen sitter vi i bilen på vei hjem, og sønnen vår sier når du gå oldefar! ( grøss i gjenn, klarer ikke helt venne meg til det. Selvom jeg er glad på en måte) og han gjentar dette to ganger, før han sier oldefar gått. Han har aldrig truffet han, men sett bilde. Han spurte også min bestemor hvor oldefar var da vi kom, og stakkaren var jo på gråten :-( men vi kan jo ikke styre hva han sier. Oldefaren er mest aktiv, men er også en i mormors hus som ungene " vil til" strekker seg etter og ler å smiler av. Jeg har sett denne personen selv rundt 6-7 år gammel. Og er en av morfars forfedre som bygget huset tror jeg. I min familie tror man, og min søster kunne føle " vinder" på bilder en periode. Aner ikke hva det betyr. Synest det er utrolig, og litt fint. Og håper bestefar har det bra ( og slik han tuller og leker med eldsten tror og håper jeg det) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143957279-vanlig-at-barn-ser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglefrø Skrevet 26. juli 2012 #2 Del Skrevet 26. juli 2012 Det sies jo at barn har færre sperrer enn oss voksne, og har derfor lettere for å oppleve disse tingene mens de er små.. Så lenge det ikke er truende, og du ikke gjlr det til noe negativt for barnet, får du kanskje et veldig intuitivt barn som fortsetter å se når det blir eldre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143957279-vanlig-at-barn-ser/#findComment-144417764 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå