Gå til innhold

Hva kan jeg bruke for å skrive på kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Bø sommerland med en på 2år og skulle helst skrivd navn og mobilnr på armen bare i tilfelle kommer bort i fra oss.

Men hva kan jeg bruke til å skrive med som ikke går bort så fort? Kan godt skrive flere ganger, men det må være kunne holde seg synlig en stund så jeg slipper å skrive hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med armbåndene du kan kjøpe på apoteket.

Skrevet

Har prøvd de, men ender bare i masse hyl og skrik og en unge som prøver å rive det av desverre. Orker ikke krangle med han om det armbåndet en gang til

Skrevet

Da blir det verre. Sjekk med en bokhandel om de har giftfrie penner som er greie til å skrive på kroppen med. Eller bruk svart eyeliner kanskje.

Skrevet

Jeg kjøpte to sånne plast"tags" med metallring. Skrev mitt navn og nummer og hekta fast i en av beltehempene. Gjorde det til en lek, og ungen synes det var utrolig morsomt med "hale" ;)

Skrevet

Det kan jeg jo gjøre, bokhandlen har jo som oftes mye forskjellige tusjer og penner så kan spør der. Har ikke tenkt over om eyelineren min er vannfast eller ikke så vet ikke om den kan brukes eller om det bare blir gris

Skrevet

Kulepenn holder ganske lenge.

Skrevet

Har ikke beltehemper på badebuksa, men skal absolutt huske på den til en annen gang når han har vanlig bukse på.

Skrevet

kulepenn er notert, da kan jeg prøve med det. takk

Gjest Filifjonka
Skrevet

Jeg har brukt sprittusj jeg...

Skrevet

Hvordan er sprittusj og få bort igjen etterpå da?

Skrevet

Hvordan er sprittusj og få bort igjen etterpå da?

Zalo og FirstPrice våtservietter tar det meste :)

Gjest Filifjonka
Skrevet

Med våtservietter forsvinner det greit. Og nå logger jeg meg av forumet, for nå har jeg innrømmet at jeg bruker både sprittusj og våtservietter på barna mine.

*dukker for råtne tomater*

Skrevet

Er ikke spritusj giftig?

Skrevet
Er ikke spritusj giftig?

Isåfall kommer jeg til å dø temmelig snart, for som barn eeeelsket jeg å tegne på meg "tatoveringer" med spritusj, gjerne typen som lukter hissig syntetisk :)

Skrevet

Hadde sikkert brukt kulepenn, for da jeg var barn brukte jeg å tegne en del på meg. Ja det er nok litt giftig, men jeg tror det går greit en sjelden gang.

Skrevet
Er ikke spritusj giftig?
Isåfall kommer jeg til å dø temmelig snart, for som barn eeeelsket jeg å tegne på meg "tatoveringer" med spritusj, gjerne typen som lukter hissig syntetisk :)

I min ungdomstid(eller jeg er jo 19 år nå da, så jeg kan jo kalle meg ungdom nå også). Men det jeg mener er at i min ungdomskole tid, så brukte jeg også tegne på "tatoveringer" og farge neglene mine med spritusj. Men det kan hende at min mor sa at det er giftig for å "skremme" meg. For det er jo ikke fint at barn og ungdom tegner på seg. Greit med et lite kryss eller skrive en ting du skal huske, feks kjøpe melk eller noe lignende.

Skrevet

Sprittusj er merkepenner med filttupp der fargestoffet er blandet med giftige løsemidler som xylen elle toluen.

Gjest Filifjonka
Skrevet
Er ikke spritusj giftig?

Jo, og derfor skal du ikke la barnet ditt spise det til lunsj ;) .

Jeg skriver telefonnummeret på armen til barnet.

Hvor ofte er vi i fornøyelsesparker eller steder der dette trengs? I vårt tilfelle, svært sjelden. En gang, max to, i løpet av sesongen.

Jeg skriver da utenpå huden, jeg gnir ikke sprittusj i åpne sår eller får barnet til å spise det.

Jeg har prøvd kulepenn, som mange her foreslår. Mitt barn syntes det var vondt da vi skrev på armen, og det satt dårlig. Med en gang vi hadde vært i nærheten av vann var telefonnummeret utvisket og knapt leselig. Og da forsvinner vitsen, synes jeg.

Skrevet

Kan du ikke bare klistre på en merkelappe på badetrusa med navn og nummer.

Samme som man merker alle klær med til unger i bhg/ SFO ?

Jeg bruker de fra presis.no

Gjest Filifjonka
Skrevet

Bare en liten kommentar her også: Ikke flash barnets navn. "Slemme menner" får en veldig lett jobb med å lokke med seg barn når de vet barnets navn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...