Gå til innhold

Noen som har integrerte hvitevarer fra IKEA på kjøkkenet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er av relativt nyere dato? Er du fornøyd? Bråker de?

Skrevet

Ja, er fornøyd. Plages ikke av bråk.

Skrevet
Ja, er fornøyd. Plages ikke av bråk.

Vet du navnet på kjøleskapet? :-) Er ovnen treig? Har hørt så mye negativt, men også noe positivt....

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med min ovn og platetopp, absolutt ikke treig:))

Skrevet

Jeg har micro fra IKEA, og er velddig fornøyd med den. De andre hvitevarene valgte vi å kjøpe utenom.

Har ei venninne som jobber i elektrobutikk så fikk veldig fine priser på alt der. Hun fortalte også at hvitevarene til IKEA ble laget på en egen Whirpool fabrikk i polen, så var litt uskikker på kvaliteten.

Svigermor har micro, stekeovn, vientilator og platetopp som er ca 2 år gammelt nå, hun er veldig fornøyd med alt sammen. Jeg synes ventilatoren hennes bråker fælt, men nå skal det sies at jeg er vant til min som er meget stille...

Skrevet

Nei, vet ikke navnet, det er kjøl/frys. Det som er dumt med intergrerte kjøleskap er at det er mindre plass i dem enn vanlige kjøleskap. Induksjonen er super, ovnen virker, opplever den ikke treg.

Integrert er fint, og vi valgte hvit komfyr til vårt hvite kjøkken, det er så lekkert atte :)

Skrevet

Takk for alle svar! Så utrolig greit å få hjelp og meninger så fort her inne!! :-)

Skrevet

Har mikro, ovn og oppvaskmaskin fra IKEA. Super mikro, ok oppvask, ikke fornøyd m ovnen.

Skrevet

Har stekeovn fra IKEA, den heter nutid eller fremtid, og har pyrolyse, og var den dyreste modellen de hadde, da vi kjøpte. Jeg tenker den er treg, og jeg synest den bråker fælt.

Har også kjøkkenvifte fra IKEA, den var også en dyr modell, med glassplate, den bråker også noe sinnsvakt.

Jeg blir sprø av lyden i alle disse aparatene.

Skrevet
Har stekeovn fra IKEA, den heter nutid eller fremtid, og har pyrolyse, og var den dyreste modellen de hadde, da vi kjøpte. Jeg tenker den er treg, og jeg synest den bråker fælt. Har også kjøkkenvifte fra IKEA, den var også en dyr modell, med glassplate, den bråker også noe sinnsvakt. Jeg blir sprø av lyden i alle disse aparatene.

Hm, vi har vurdert den ovnen... Da må vi tenke på nytt.

Gjest Shanti ♥
Skrevet (endret)

Vi kjøpte nytt IKEA-kjøkken i mars. Har den dyreste stekeovnen med pyrolyse og litt speilende overflate og samme stil i micro. Godt fornøyd med dem, syns ikke de bråker. Har det høyeste kombiskapet. Fungerer strålende, det eneste vi har å utsette er at det er ikke plass til frossenpizza i frysedelen fordi skuffene ikke er dype nok. Koketopp har vi 50:50 vanlig:induksjon, og snakker stadig om at vi skulle valgt en koketopp med bare induksjon - går mye kjappere, det er nesten så vi ikke bruker de vanlige platene.. Oppvaskmaskina fungerer helt fint.

Endret av Shanti ♥
Skrevet

Digger min dobbelovn fra IKea! Beste investering! Koketopp er super! oppvaskmaskin er vanskelig å stable glass i. Ventilatoren bråker sinnsykt. Kjøleskapet blit ikke kaldt nok, og det er ikke plass til 1 1/2 liter brus flasker på en god måte. Micro er bra, men får ofte opp en feilmelding, err 5, og da får jeg ikke brukt den på noen timer også plutselig virker den igjen.

Skrevet

Har integrert komfyr og platetopp fra IKEA, ikke spesielt fornøyd...men det er ihvertfall 5 år siden det ble satt inn. Kanskje de er bedre nå ? ;)

Skrevet

Kan ikke si noe om hvordan vår Nutid VO9 ett-eller-annet er da vi kun har hatt den noen dager og ikke får den til å virke. IKEA fraskriver seg alt ansvar, så må forsøke å kontakte Electrolux som har produsert den. Dritt!

Skrevet

VI har integrert microbølgeovn, stekeovn, kjøleskap, oppvaskmaskin og platetopp fra Ikea.

Stort sett veldig fornøyd med alt, spesielt platetoppen. Husker ikke hva den heter, men den er ekstra bred og med induksjon - det går så raskt med den at man trenger noen dager på å venne seg til den for ikke å svi alt :)

Da vi skulle montere stekeovnen eksploderte døren og det var glass overalt. Ganske skremmende, men det er jo sånt som kan skje med alt herdet glass, og da ordnet IKEA opp med en gang på en veldig proff måte.

Skulle jeg hatt noe å utsette på noe så må det være overkurven i oppvaskmaskinen, den er klønete og egentlig bare tilpasset lave glass. Vanskelig å plassere noe i den uten at det velter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...