Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Hei. hvordan sletter man innlegg her inne? Eg har skrevet noen her men ikke fått noe svar så tenkte eg bare kunne slette de men vet ikkje hvordan. På forhånd takk
silje1989 Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Hei. hvordan sletter man innlegg her inne? Eg har skrevet noen her men ikke fått noe svar så tenkte eg bare kunne slette de men vet ikkje hvordan. På forhånd takk Brukte du anonymknappen får du ikke sletta det. Heller ikke hvis det har gått for lang tid siden du skrev det
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Tror man bare kan slette svar og tråder man har signert med nick, ellers kan man be moderator om å slette dem. Men du trenger ikke slette bare fordi du ikke har fått svar, legg med linken nå da vel, kanskje noen kan svare deg denne gangen?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Tror man bare kan slette svar og tråder man har signert med nick, ellers kan man be moderator om å slette dem. Men du trenger ikke slette bare fordi du ikke har fått svar, legg med linken nå da vel, kanskje noen kan svare deg denne gangen? Slem som jeg er gjetter jeg meg på at dette er en som har skrevet noe som endte opp med å få en helt annen respons enn forventet (og kanskje avslørt nicket sitt med uhell også?) og helst vil ha alt bort fortest mulig. I så fall ville jeg sendt en mail til moderator da bare de kan slette hele tråder og alle innlegg som er laget anonymt. Skal du gjøre deg ugjenkjennelig HI, så hjelper det lite med forsøk på kvasinynorsk
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Tror man bare kan slette svar og tråder man har signert med nick, ellers kan man be moderator om å slette dem. Men du trenger ikke slette bare fordi du ikke har fått svar, legg med linken nå da vel, kanskje noen kan svare deg denne gangen? Slem som jeg er gjetter jeg meg på at dette er en som har skrevet noe som endte opp med å få en helt annen respons enn forventet (og kanskje avslørt nicket sitt med uhell også?) og helst vil ha alt bort fortest mulig. I så fall ville jeg sendt en mail til moderator da bare de kan slette hele tråder og alle innlegg som er laget anonymt. Skal du gjøre deg ugjenkjennelig HI, så hjelper det lite med forsøk på kvasinynorsk Og naiv som jeg er så har ikke dén tanken slått meg.. hehe
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #6 Skrevet 25. juli 2012 Dette er vel HI fra den ene bryllupstråden i går som ikke var helt fornøyd med en gave til 300,- fra et par som meldte avbud i seneste laget. Så kom hun til å avsløre nick, og en annen kjente henne igjen og sa hun skulle vise tråden til noen av de andre gjestene i bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #7 Skrevet 25. juli 2012 Dette er vel HI fra den ene bryllupstråden i går som ikke var helt fornøyd med en gave til 300,- fra et par som meldte avbud i seneste laget. Så kom hun til å avsløre nick, og en annen kjente henne igjen og sa hun skulle vise tråden til noen av de andre gjestene i bryllupet. link?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #8 Skrevet 25. juli 2012 Dette er vel HI fra den ene bryllupstråden i går som ikke var helt fornøyd med en gave til 300,- fra et par som meldte avbud i seneste laget. Så kom hun til å avsløre nick, og en annen kjente henne igjen og sa hun skulle vise tråden til noen av de andre gjestene i bryllupet. link? http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143956924-er-dette-en-smalig-gave-til-bryllup/page__hl__bryllup__fromsearch__1 Eller så er det kanskje hun som var så uheldig og poste et innlegg om seg og gubben med to barn. Første gangen var innlegget uten tekst, men med nick og andre gangen full tekst som anonym. Lett og linke de sammen, sikkert ikke så morsomt for henne
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #9 Skrevet 25. juli 2012 Dette er vel HI fra den ene bryllupstråden i går som ikke var helt fornøyd med en gave til 300,- fra et par som meldte avbud i seneste laget. Så kom hun til å avsløre nick, og en annen kjente henne igjen og sa hun skulle vise tråden til noen av de andre gjestene i bryllupet. link? http://www.klikk.no/...__fromsearch__1 Eller så er det kanskje hun som var så uheldig og poste et innlegg om seg og gubben med to barn. Første gangen var innlegget uten tekst, men med nick og andre gangen full tekst som anonym. Lett og linke de sammen, sikkert ikke så morsomt for henne linker til de da? *nysgjerrig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå