Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jah, da har vi landa på 3 alternativer egentlig og jeg lurer ikke på hva dere syns om dem for vi syns de er fine. Problemet nå er mellomnavn. Vi vil gjerne ha det, men står og stanger på stedet hvil uten noen lyse ideer.

Her er navnene som er øverst på lista for øyeblikket.

Tiedemann

Thorvald

Valdemar

Forslag til mellomnavn anyone?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143957221-mellom-navn-som-passer-til-disse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det blir veldig mye med enda et navn til såpass lange og tunge navn. Valdemar er nydelig, alene!

Jeg ser den, men vi vil gjerne at våre barn skal ha 2 navn hver så de har litt valgfrihet når de blir store. Hverken sambo eller jeg er imponerte over de (dritkjedelige) navnene som våre foreldre valgte å gi oss i total mangel på kreativitet, så det å ha to å velge imellom ville jo vært fint da:) Blir jo bare ett navn som er i bruk uansett.

Valdemar er min absolutte favoritt akkurat nå, mens sambo heller mer mot Tiedemann.

Jah, da har vi landa på 3 alternativer egentlig og jeg lurer ikke på hva dere syns om dem for vi syns de er fine. Problemet nå er mellomnavn. Vi vil gjerne ha det, men står og stanger på stedet hvil uten noen lyse ideer. Her er navnene som er øverst på lista for øyeblikket. Tiedemann Thorvald Valdemar Forslag til mellomnavn anyone?

Tiedemann Emanuel

Tiedemann Aleksander

Tiedemann Theodor

Thorvald Johannes

Thorvald Aleksander

Thorvald Severin

Valdemar Absalon

Valdemar Kornelius

Valdemar Didrik

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...