Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Opplyser dere mannen om at dere har kjøpt leketøy eller når dere skal bruke det? Siden anonym i den andre tråden (der mannen ble sur fordi han fant konas vibrator fordi hun ikke sa fra), mener at man ikke skal ha sånt og må opplyse mannen hvis man kjøper noe sånt. Det er jo kjensgjerning at mange jenter ikke er sterke nok i fingrene til å kunne stimulere klitoris over tid for å komme, og trenger hjelpemidler. Må vi virkelig opplyse mannfolkene våre at vi har kjøpt noe vi skal bruke når vi onanerer? Og krever dere at mannen opplyser dere hver gang han ronker? Jeg har sexleketøy hjemme, som jeg bruker av og til alene, siden jeg ikke kommer av vanlig inn-og-ut og ikke orker å bruke fingrene bestandig. Har aldri følt at jeg måtte opplyse mannen om at jeg bruker teknisk duppeditt for å tilfredsstille meg selv. På samme måte som det bryr meg katta om når og hvor mye han ronker, så lenge det ikke går utover vårt sexliv.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Jeg tror knapt jeg har sexleketøy som ikke mannen har kjøpt til meg, jeg:p. Eller som vi har kjøpt sammen. Og jeg har ganske mye. Han hadde ikke blitt fornærma om jeg kjøpte noe han ikke visste om, i så fall ville det vel abre tent han, tror jeg. Men vi pleier likevel fortelle hverandre sånt... Har ikke noe behov for å holde det hemmelig, liksom...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Jeg holder det ikke hemmelig. Jeg kjøper det og bruker det, har det liggende i øverste skuff i skapet sammen med BH'er, ganske synlig hvis han åpner skuffa (noe han gjør når han bretter klær og legger dem på plass). Men jeg føler ingen trang til uttrykkelig informere ham HVA jeg bruker for å onanere. Han liker ikke bruke hjelpemidler under sex, så vibratoren blir kun brukt av meg selv. Min egen personlige sak. Tror at han hadde blitt fornærmet hvis jeg spurte hvordan og når han onanerer. HI
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Vi har ingen melddeplikt her i huset å siifra om vi har kjøpt noe nytt eller bruker noe. Vi kjøper leketøy begge to, og hvem og hva er igrunn akkurat det samme for oss begge. Jeg får ikke orgasme med samleie, så skal jeg ha orgasme må jeg ordne opp selv. Min mann sier det blir mer sex på han om jeg gir meg orgasmer innimellom, så han syns det bare er positivt at jeg holder på alene.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Vi har ingen melddeplikt her i huset å siifra om vi har kjøpt noe nytt eller bruker noe. Vi kjøper leketøy begge to, og hvem og hva er igrunn akkurat det samme for oss begge. Jeg får ikke orgasme med samleie, så skal jeg ha orgasme må jeg ordne opp selv. Min mann sier det blir mer sex på han om jeg gir meg orgasmer innimellom, så han syns det bare er positivt at jeg holder på alene. Gir han deg ALDRI orgasme? Hvorfor gidder du? Det går vel an å gi deg orgasme med tunge eller fingre, hvorfor tenker han bare på seg selv?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #6 Skrevet 25. juli 2012 Nei, her er det mannen som har kjøpt alt jeg har og gitt til meg som overraskelser Vi har en veldig åpen dialog når det kommer til sex, så jeg tror han hadde blitt litt overrasket om jeg hadde kjøpt noe til meg selv, uten å fortelle ham om det. Men jeg hadde aldri unnlatt å si det til ham, fordi jeg vet at han ikke hadde syntes det var noe problem. Er det kanskje slik at de som ikke forteller sin partner om slike ting ikke tør fordi de vet hvilken reaksjon de ville fått? Og hvis jeg snur om på det, så hadde jeg ikke blitt så veldig glad om jeg fant ut av at min samboer hadde kjøpt seg et "fleshlight" og brukt det flittig, uten å si ifra til meg først.. Men det er kanskje bare meg det
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #7 Skrevet 25. juli 2012 Min kjære mente også at det var mange frustrerte kvinner i Norges land, som har menn som ikke gidder å gi dem orgasme. Jeg levde også i et forhold i 12 år, der jeg aldri fikk orgasme, trodde det skulle være sånn, men nå med ny mann har jeg funnet ut at det skal være motsatt og at jeg er istand til å få orgasme på 3 minutter ved hjelp av en mann som er interessert i at begge skal ha det godt !
kayjay Skrevet 8. august 2012 #8 Skrevet 8. august 2012 Du vet ikke hva du går glipp av, prøv en av disse: http://www.innut.no/butikk/index.asp?ID=107&KID=39&p=IOU
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå