Gå til innhold

Til dere som har valgt privatklinikk, hvilken valgte dere og er dere fornøyd med valget? :)

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi skal gå fra offentlige forsøk og over til private, men er usikker på hva vi skal velge.

Ønsker å høre fra dere som allerede har valgt klinikk :)

Takk og god sommer :)

Fortsetter under...

Vi valgte også Hausken. Både fordi det er nærmest (lang reisevei uansett enten det ble Hausken, Volvat, Medicus eller noe annet), men og fordi resultatene deres var veldig gode. Prismessig var de også på linje med de andre. Så for oss var det, når alt kommer til alt, reisevei som avgjorde.

Men i ettertid må jeg si vi er kjempefornøyde. Ikke bare ble vi gravide, noe jeg har vært to ganger før (har to frysebarn fra St.Olavs), men som @riel skriver så ser de på deg som et individ. De har tid til deg, du blir ikke kjørt inn på "oprasjonsstuen" når den andre blir kjørt ut. Etter uttak av egg får du eget rom, de tilpasser medisiner (både hormoner, smertestillende og andre) til dine behov - og de er superhyggelige!

Lykke til med valget. Det er ikke enkelt - men håper dere finner en løsning på det!

Gjest usababy

Vi valgte Hausken. Hadde hørt mye bra om klinikken, og de er kjempehyggelige og en føler seg veldig velkommen der. Som de andre sier, så er det ingen samlebånds-følelse der, en føler at de ønsker nettopp DEG velkommen. :)

De har også gode resultater å vise til, og har en del ny forskning som de tar i bruk i forsøkene.

Så bra dere er fornøyd :) har dere hatt mange forsøk på klinikken dere valgt?

Jeg ønsker å reise til Hausken, selv om det er langt unna for oss. Men dem har et veldig godt rykte på seg da :)

Annonse

Vi valgte også Hausken, litt på grunn av at vi ikke bor så veldig langt unna, men mest fordi de har ett meget godt rykte. Leste masse på nettsidene deres, og så fikk vi de anbefalt av gynekologen min. Vi måtte uansett bo på hotell i dagene rundt uttak/innsett, så egentlig hadde kanskje ikke avstanden så mye å si :)

Vi har hatt ett forsøk der, som endte i graviditet :)

• 2 uker senere...

Her var valget lett. Hadde lest endel positivt om Hausken og ønsket og prøve der, selv om vi har veldig lang reisevei. Angrer absolutt ikkje. Utrolig koselige folk som jobber der. Vi kom igang allerede samme dagen som vi var inne til forsamtale siden det passa inn :) Så det går veldig kjapt og greit.

Som de over her sier føler en att en blir tatt vare på og att de virkelig ønsker att DU skal bli gravid.

Hadde 4 forsøk, gravid på 2 av de, men på det ene mistet jeg tidlig. Endte tilslutt med en nydelig liten gutt som når har rukket og blitt 1 år :) Tok kontakt med de for ett par uker siden og skulle igang med fyseforsøk, men så viste det seg dagen etterpå att jeg allerede var gravid :)

ønsker dere kjempe masse lykke til jenter. Det er ingen enkel vei dette der, men stå på så går det nok :)

Annonse

Vil så absolutt anbefalt Hausken jeg også!

Der har vi følt oss velkommen fra første sekund :)

Først og fremst er absolutt alle som jobber der utrolig flotte mennesker som smiler og gjør situasjonen mye lettere å takle. Og de er lette å få tak i når som helst - og også flinke til å ringe deg opp igjen hvis du ikke skulle ha fått tak i de!

De tok meg tilogmed inn på vanlig ul-kontroll på nyttårsaften 2011 ettersom ingen andre var åpen hjemme i Bergen:)

Jeg har vært gjennom 3 IVF og en frys der foreløpig - foreløpig uten resultat - men i hvert eneste forsøk har de foreslått nye behandlingsmetoder og forskjellige medikamenter - så jeg føler at de hører på oss og prøver å finne løsningen sammen med oss.

Så Hausken er å anbefale :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...