Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Da har vi forsøkt og forsøkt aktivt i over ett år, men ingen baby på vei enda.. Noen snille sjeler der ute som vil se om lykken snur snart? Jeg: 050587 Han: 260583 Takk snille dere som vil muntre litt opp og muligens gi litt håp..
lUmlUm med tulla si Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Blir man offisielt under termen ufrivillig barnløs etter ett år med prøving?? Det fikk aldri jeg høre... Har du tatt kontakt med gynekolog? Kanskje ho/han kan hjelpe dere i form av gyn. undersøkelse og sædprøve, og deretter kanskje sette deg på hormonkurer? Jeg slutta på p-pilla da jeg var 17, og ble først gravid da jeg var 19 (noe som kan være normalt etter p-pilleslutt, at det tar litt tid for kroppen å komme tilbake). Men hadde da en MA... Så gikk det TO åR, og først da ble jeg gravid på nytt (de fleste blir raskt gravide etter SA/MA sa legen, men det stemte ikke for min del). Jeg hadde nok en MA/BO... Og ett år etter, er jeg gravid nå igjen. Denne ganga har jeg sett et bankende hjerte,. Har også brukt Pergotime (hormoner) både den andre ganga og tredje ganga jeg ble gravid, men denne runda ble jeg gravid den mnd jeg hadde pause fra pergotime Jeg kan kanskje ikke pendulere eller noe slikt for å gi litt håp på den måten, men ett år er ikke voldsomt lang tid, selvom jeg forstår fortvilelsen deres ufattelig godt! Vi ønsket og ønsket oss også så inderlig en baby, men ingenting skjedde... Men det kan skje, ikke mist håpet! Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå