kaklemor Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 tar dem følingsprøve og hørselsprøven? Vil hjem ganske fort om alt er bra
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Føling er 3 dagen Vi måtte reise tilbake til sjukehuset for å få den utført sist
Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 2 dager, men det kan du komme tilbake for. Det har jeg gjort 2 ganger.
kaklemor Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2012 Oki Nei, jeg blir til dem har tatt prøven pga reisevei og jeg vet at jeg kommer til å ikke ville kjøre unødig
Prins og prinsesse Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Det er vel den 3. dagen Greit å komme hjem fort, men jeg har syns det har vært veldig greit å komme godt i gang med amminga før jeg har forlatt sykehuset med begge de to første Hvis du er førstegangsfødende: mas masse for å få hjelp med det
kaklemor Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2012 Det er vel den 3. dagen Greit å komme hjem fort, men jeg har syns det har vært veldig greit å komme godt i gang med amminga før jeg har forlatt sykehuset med begge de to første Hvis du er førstegangsfødende: mas masse for å få hjelp med det Ja, vil gjerne hjem med erfaring av at jeg slapper mer av og melken kommer lettere Med første så løsnet alt når vi kom hjem; Vi slappet av, mating gikk så lett som en fei osv. Så blir vel på barsel i to dager og reiser hjem tenker jeg om alt går bra Husker ikke om det var amdre dagen de tok følingsprøven på sønnen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå