Barn 4 :) Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Er slapp, svimmel, kvalm, vondt i magen, tong pusten, vondt i haude ( har hatt de i 4 dager no ) har ligget i senga i heile dag.. var en liten tur på butikken og da holdt eg på og gå i bakken fleire ganga har fått i meg nokk veske og spist 2 måltid... er eg berre sliten idag eller er de noe meir som ligger bak skal tru?? er snart 31 uker
Lisse_01 Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Du er kanskje blitt syk. Men hadde det vært meg hadde jeg tatt en tur til legen for sikkerhetsskyld. Helt sikkert ingenting som kan være skadelig for barnet, men jeg Hadde Allikevel sjekket det
Barn 4 :) Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2012 Har tatt jern tabletter i ca 2 uker no so trukje de er de som har slått tilbake heller...
bamby Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Ligner veldig på jernmangel, men kan og være akutt blodtrykksfall. Etter jeg begynte på jern slutta jeg svimle..
Mini09&Lille12 Skrevet 25. juli 2012 #7 Skrevet 25. juli 2012 Jeg har akkurat vært sånn og hadde urinveisinfeksjon. Var lite utslag på urinprøva, men hadde alle symptomene, bortsett fra tissevondt. Vanskelig å kjenne forskjell når ungen presser på blæra! Man sitter jo gjerne ganske lenge for å få tømt seg ordentlig. Tungpustet kan du jo være fordi ungen presser på lunger og presser alt oppover. Få deg en ordentlig sjekk! Lykke til!
Barn 4 :) Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 25. juli 2012 Skal til legen ijenn den 6 august får ta de opp me han da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå