Drammensjente Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Den siste tiden syns jeg veslemor har endret bevegelsesmønsteret. Jeg merker at det er liv hver dag, men syns det er sjeldent at jeg merker de kraftige sparkene. Skjønner jo at det begynner å bli liten plass nå i uke 35, men hvordan har dere andre det? Er baby like aktiv som tidligere? Jeg er ikke bekymret, men mer nysgjerrig på om andre føler på det samme. Syns jeg kjenner mer bevegelser helt nede nå enn oppe. Hun har ligget med hodet ned de siste ukene, men kan selvfølgelig ha snudd seg for alt jeg vet
all by myself Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Bevegelsene er annerledes. Det er mer romstering og "rullende" bevegelser. Men aktivitetsnivået er som før. Like mye liv altså, men annerledes
Netti*** Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Min gutt har vært veldig aktiv. Men Sparkene ble nesten borte på den tiden, tror det er fordi han har det trangt og ikke klarer å sparke så godt i fra. Men han beveger seg masse fordet. Ryggen skifter side hver dag og armer og bein stikker ut på sidene men nå er det litt sånn at man må kjenne etter mye mere og se på magen. Da ser det ut som disko der inne til tider.
Drammensjente Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2012 Bevegelsene er annerledes. Det er mer romstering og "rullende" bevegelser. Men aktivitetsnivået er som før. Like mye liv altså, men annerledes Romstering er ordet ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå