all i want is u Skrevet 19. august 2012 Forfatter #101 Skrevet 19. august 2012 :'( Ta vare på deg selv Løvemusen! Gjør det du føler at hjertet og hodet har behov for... Trenger du å være alene så si ifra til mor di om det. Trenger du pause fra bim så ta deg det. Det viktige nå er å ikke la noe eller noen dra deg enda lenger ned.....
Gjest usababy Skrevet 19. august 2012 #102 Skrevet 19. august 2012 Stor trøsteklem til deg, Løvemusen. Skjønner godt at du sliter med moren din.. Sånne ekstra stressmomenter er det siste en trenger midt opp i prøvinga. Det gjør det bare verre, kjenner dessverre også til det. Familie burde være til støtte for hverandre, ikke bryte hverandre ned og gjøre mest mulig for å trykke og motarbeide. Men sånn er det dessverre for mange. Lurer på hvordan det hadde vært å hatt et såkalt normalt forhold til sine foreldre. Gjør noe kjekt sammen med mannen din ikveld, og send den moren din hjem. Hun kan jo ikke bare okkupere dere. :-0
all i want is u Skrevet 19. august 2012 Forfatter #103 Skrevet 19. august 2012 ...håper det går bra med deg... <3
Gjest Løvemusene Skrevet 19. august 2012 #104 Skrevet 19. august 2012 Aner ikke hva jeg skulle gjort uten denne støtten deres damer!! Eneste støtten jeg føler jeg får egentig, og den er her inne faktisk, hadde falt totalt sammen om det ikke hadde vært for dere... tusen tusen takk!! <3 <3 <3 Mannen har jo vært borte i hele dag, og han reagerer jo på en helt annen måte enn meg. Det han gjør er å holde rundt meg og stryke meg.. jeg klarer ikke å takle dette slik han gjør. Jeg vil bare rope de styggeste ordene jeg kan og ikke kan.. blææ-- Løp meg en to timers tur i skogen her.. eh, gikk, løp, gikk da.. det var digg å sitte på en liten fjelltopp og bare gråte ut alene.. det føltes veldig bra når jeg løp tilbake, men akkurat nå føles det helt jævlig igjen. Gleder meg så ENORMT til torsdag når hun drar... slipper jeg å sitte å smile fake og bry meg om andre. Når jeg leser det dere skriver så får jeg bare tårer i øynene, hvorfor bryr dere dere så fælt om meg liksom <3 hjertesukk <3 Håper dere har en fin kveld <3
Metti er håpefull Skrevet 19. august 2012 #105 Skrevet 19. august 2012 Jeg tenker på deg hele dage. Er inne her flere ganger i timen for å sjekke hvordan det går. Syns det er så vond situasjon du er i nå og vil bare klemmr deg.. Gråt og skrik alt du klare og få ut alle følelsene
Gjest Løvemusene Skrevet 19. august 2012 #106 Skrevet 19. august 2012 Huff nå presser tårene på igjen, det er første gang jeg må holde de inne så ekstremt... for første gang gleder jeg meg til mandag og jobb.. vil bare ut herfra! :@ AAAHH mamma har på tastelyder på mobilen, FøKK!!!!
all i want is u Skrevet 19. august 2012 Forfatter #107 Skrevet 19. august 2012 Har sendt deg pm Og forresten. Jeg følte seriøst irritasjonen helt bort hit jeg sitter når jeg leste om tastelydene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå