Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene
Skrevet

Forresten, da bor du langt unna Bergen da ja :/

Men du? Hva er BFPene?? Hehe er jeg hel på bærtur nå.... hahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BFP = big fat positive :) har vært innom et engelsk forum også skjønner du, så d er der jeg har det i fra :P

åh, det visste jeg ikke at man ikke får mensen før man slutter på tablettene. Men selvfølgelig måtte du dele opp ventetiden! Det er jo ALTfor lenge å vente helt til dag 14. Nå er det bare 12 timer igjen til du kan finne frem første test :) Eller, avhengig av hvor desperat du er til å få pissa på denne pinnen da. Kanskje ikke aktuelt å stå opp kl.6 i morgen tidlig selv om du er spent :P:)

Det er skikkelig drit å kjede seg på jobb. 8 timer er tross alt veldig lenge! Så å starte dagen med at man skulle ønske klokka var fire er aldri en god ting. Føler med deg! :)

Helgen gikk ikke sakte for meg. Går ikke sakte før etter eggløsning vet du :P På jobb nå er det så travelt også, så tida går relativt fort. Skulle gjerne ønske å ha det sånn alltid. Slippe den perioden hvor alt du tenker på er om du har lyktes denne gangen. Når livet står stille på en måte og håpet bygger seg opp. Men, tenk så fantastisk det vil bli den gangen det sitter! Tenk å ha gått igjennom en sånn venteperioden for å få det man så høyt ønsker seg :) :) .......krysser for harde livet her nå for at det nå er din tur Løvemusen! ;)

Tror nok ikke jeg har samvittighet til å gifte meg i utlandet med bare oss to til stede. Mamma blir nok superskuffa, og sikkert kommende svigermor også. Så det får bli her hjemme, men humanetisk forbund skal i allefall ikke få 4200kr for vielsen. Hadde tenkt å bruke dem, men den prisen der er jo helt vill. Da gjør vi det heller hos sorenskriveren. Der er det gratis. Ikke så romantisk lokale akkurat, menmen. 4200kr er ei inseminering, så det ville blitt å kaste bort babypengene mine. Det gjør jeg ikke.

:P

åh, det visste jeg ikke. Verken at det går an å punktere eggposer eller at det er forskjell mellom landene. Det overrasker meg selvfølgelig ikke da. Første gang fikk jeg to, og andre gang fikk jeg en og en halv. Dersom jeg skulle få 3 så aner jeg ikke hva de sier, men jeg kommer uansett til å presse de så hardt jeg kan hvis de setter seg på bakbeina. Har aldri helt fått med meg om man faktisk blir stoppet av legene eller om man har valget selv? Når jeg i utgangspunktet har problemer med å få barn, så ser jeg ikke poenget i å stoppe prosessen på det grunnlaget i allefall. Sannsynligheten for at jeg ville fått trillinger er uansett liten vil jeg tro. Hadde aldri satset pengene mine på det i allefall at det kom til å skje selv om det var tre modne eggposer :P

Det blir veldig travelt for meg på jobb i morgen også, men jeg håper å få sjekket innom bim ila formiddagen. Hadde du tenkt å oppdatere oss på resultatet i morgen tidlig? No pressure altså!! Bare er så spent :)

Masse lykke til med første test!!! åh, jeg er så hormonell vet du at jeg fikk tårer i øynene nå når jeg tenkte på hvor fantastisk det hadde vært hvis du fikk et blått kryss ila de neste dagene. Forestiller meg gleden din, så det er gledestårer i øyekroken altså ;)

Gjest Løvemusene
Skrevet

hey you.. da jeg kom hjem idag fant jeg ut jeg hadde 3 cb tester liggende, så jeg klarte å brenne av en!! (holdt meg på jobben) Skulle jeg ikke gjort, for nå ble jeg bare forvirra... Jeg så antydninger til et svaaaaaaaakt blått kryss som bare forsvant innen et halvt minutt! Wtf var det for noe liksom?? Har lagt ut spørsmålet på anonymforum, var ei som svarte at hun fikk det når hun IKKE var gravid. Men jeg har lovet å ikke bli lei meg av negative tester, fordi RD 7 ER veldig tidlig. men tester igjen i morgen tidlig med kamera for hånden så jeg får tatt bilde. For nå sitter jeg nemlig og tenker at jeg bare innbilte meg det hele, at det ikke var antydninger til noe kryss der... faen :)

Det er bare kult med alle de kule utrykka du lærer meg hehe.. :)

Nommen tuuusen takk for at du krysser fingre for meg, så søtt. Jeg er så spent så spent. Klarte ikke å fungere på jobb i dag i det hele tatt, så hvis den blir blendahvit i morgen venter en laaaaaang tirsdag :(

Hmm du får tenke litt på hvordan du vil gifte deg, men husk at det er du og din kommende mann som bestemmer alt, så hvis dere vil en ting så ikke føy dere etter hva familie ønsker :)

Det er deres største dag :)

Jeg har hørt at de avbryter hvis det er tre egg eller flere, men det er på de offentlige sykehusene. De kan sikkert se litt gjennom fingra på de private tenker jeg :) Men hvis du har fått en og en halv tidligere og har samme dose nå så skjer nok ikke det at du får 3 :)

Sender mail i morgen tidlig når jeg har testa babe! Takk for den store støtten! Jeg er så super spent på UL din til fredag også! Tenk om du kan få aih om allerede 6 dager da!! :D wiii

Skrevet

jeg krysser fingrene for deg i morgen løvemusen !!!! Dette skal å veien for deg du er bare for tidlig ute vet du..

KLem

Gjest Løvemusene
Skrevet

Faaaen, dumme meg testet igjen!, Blendahvitt!! Var helt annerledes CB pluss tester i denne pakka jeg fikk nå, først og fremst mørk blå pakning og helt annerledes tester inni, tror kanskje de er av en ny type som kommer nå. Så helt annerledes ut inni også (jeg liker å demontere de). Men uansett, blendahvitt da :(

Nå gidder jeg ikke teste igjen før torsdag morgen! 2 dager venting. Gaaah.

Skrevet

Det er heldigvis veldig tidlig enda så håpet er ikke ute !!! Eg heie på deg

Skrevet

It's still reallyreally early!!! Masse håp igjen!!! :) :)

Fikk ikke tid til å svare på jobb i dag. Nå venter han på middag her, så jeg må komme igang. Min tur i dag.

Skriver mer senere,

men

HUSK

du er BARE på dag 8!!!!

Skrevet

Jeg hadde KLIKKA hvis jeg hadde fått et svakt blått kryss for så at det bare gikk vekk igjen!! Seriøst, hvordan kan det være lov!? Burde vær god nok grunn det der til å saksøke CB produsenten :P

Ser du har tenkt å vente to dager før du tester igjen. Hihii, så morsomt at det er et så universelt fenomen...at man sier det, og faktisk i en periode tror på det selv også på et litt sånn overfladisk nivå om det går ann å kalle det det... men når man kommer tilbake til den virkelige verden igjen så vet man jo så godt at det er rett på testekjøret igjen førstkommende morgen! :P Men det må da være lov også da! Man kan ikke forvente at man skal klare å holde seg når tida går så forbanna sakte!!! Så, hvis du tester i morgen så skal du vite at du har min FULLE støtte ;)

Har faktisk aldri prøvd å demontere noen av disse testene. Måtte le da jeg leste det :) Litt MacGyver i deg eller? :) Hvor får du tak i disse testene da siden de har vært så forskjellige? Har du kjøpt dem fra forskjellige steder?? Jeg kjøper mine på eBay, så har fått noe ulike tester tilsendt jeg også selv om alt har hatt navnet CB. Husker ikke forskjellen på dem da. Anyway. Kjøpte en pakning med 3 stykk i England i ferien. Greit å slippe å kjøpe dem her hjemme i allefall. Altfor dyrt. Har en million av disse billigstrimlene også. Både eggløsningstester og graviditetstester. Har til og med CB monitor! Har brukt litt mye penger på det der tror jeg ja :P

Sender deg maaaassse tålmodighet og krysser ALTALTALT jeg har som kan krysses!!!!! Pliiiiiiiiiiiiis bli BLåTT KRYSS!!!!!!!

:) :)

Skrevet

damn it! hvordan klarte jeg å glemme å ta sprøyta idag!?? tok den nå, og jeg har tidligere denne syklusen tatt den mellom kl.18:20 og 18:45... håper ikke det gjør noe.... måtte bare dele :/

Gjest Løvemusene
Skrevet

Hey you!

Fant ut at det var ganske vanlig at et kryss viste seg i det fargen trekker seg utover, derfor den forsvant så fort. Mange som har opplevd det og ikke vært gravide. Blæ :(

Haha ja ikke sant, man sier alltid at man skal vente, men greier det aldri! Så jeg måtte tvinge meg selv til å vente nå. Når jeg stod opp løp jeg på do med en gang og tisset så jeg ikke skulle rekke og tenke meg om i trøtten og finne på å teste... Også tenkte jeg å tvinge meg selv til å gå på do og tisse i løpet av arbeidsdagen så jeg ikke kan teste når jeg kommer hjem. Må holde ut 1 døgn til. Men jeg vet ikke om jeg klarer... snufs, har så desperat lyst til å teste i ettermiddag :(

Hehe ja jeg demonterer alltid testene, for noen ganger kan streken være så svak at den ikke syns gjennom glasset... skjedde når jeg var kjemisk gravid... :) jeg er rar, vet haha...

Disse rare CB testene kjøpte jeg på apotek i sverige. Merkelig, tror jeg vil innom apoteket her etterpå og kjøpe meg de "gamle", ikke at det er noe forskjell.. men jeg tenkte kanskje de har videreutviklet testen slik at den ikke skal gi skyggestreker/svake streker lengre eller noe. CB pluss har jo alltid vært slakta for det.

Wow, du har skokk med tester du da, et helt skap fullt?? Hehe :)

Hvordan går det med deg, kjenner du noe murring i eggstokkene? Blir det noe eggies? Nå er det bare to dager til UL din, jeg er så spent!! :D

Neida gjør ingenting at du tok sprøyta for sent i går! Det var jo ikke akkurat lenge :)

Pillene og vaginalkremen jeg tar nå går også i hytt og pine hehe. Blir aldri riktige tider, hvertfall ikke i helgene hehe.

Grusom onsdag, jeg holder ikke ut og det har ikke gått to timer enda!!!!!! vræææl hjelp meg kjære! :'(

jeg vil teste :'(

Hvordan går det med skullinga di?? For hvis den har avtatt har jeg mer enn nok hvis du trenger!

Skrevet

Akkurat kommet hjem og fått trykket i meg litt mat. Til og med husket sprøyta. Det ble overtid på jobb i dag. En altfor fin dag å ha overtid på tenkte jeg, men da jeg kom hjem og fikk vite at det hadde vært 29 grader i leiligheten så var det kanskje like greit at jeg satt deler av tiden i en bil med air condition :P

Så FLINK DU VAR!!!!!!!! Snakk om selvkontroll! ;) Husker EN gang jeg gjorde det samme som deg (sprang på do om morgenen og skyndta meg å tisse), men da sprakk jeg selvfølgelig på ettermiddagen :P Har du klart å holde deg????

Så irriterende at det dukker opp et kryss helt i begynnelsen da. Men greit å få det oppklart i allefall. Nå vet vi at det skjer med andre også, så nå må du bare vente litt før du kikker på pinnen! Tror jeg måtte ha valgt det; å ikke kikke før etter en stund. Hvis ikke hadde jeg blitt enda mer ødelagt selv om jeg visste at det var et fenomen som kunne skje... Anyway. Jeg støtter den at du kjøper noen av de andre! Nå er jeg såå utrooolig spent at jeg nesten springer å kjøper et par pakker med tester til deg og sitter klar med dem når du vokner i morgen ;)

Har faktisk kjent en del murring i eggstokkene ja. Og har fått i boks at jeg kan begynne tidlig på fredag på jobb, sånn at jeg kan dra tidlig også uten å måtte avspasere. Måtte faktisk begynne en time tidligere enn normalt, så da tror jeg ikke folk vil få mistanke til noe heller. Perfekt taiming :) Er egentlig forferdelig spent jeg også selvfølgelig, men jeg prøver så godt jeg kan å forberede meg på at det kanskje ikke vil være aktuelt siden jeg sikkert har begynt for tidlig med sprøytene. Klarer nok ikke å forberede meg skikkelig til en slik skuffelse uansett da, men men.

Skrullinga ja. Har ikke merka så mye til den ila dagen i dag siden det var så travelt på jobb. Hadde en kort utblåsning mot kjæresten da jeg kom hjem siden han hadde kjøpt møvenpick karamell is på en ukedag (prøver på strengt regime siden han har lagt på seg så mye siden vi ble sammen og mora klager over at han jo alltid før var så slank..), men ellers har jeg vært normal tror jeg :P

...

...

...

da var det plutselig gått nesten 3 timer siden jeg skrev det forrige her. Fikk besøk midt i skrivinga. Eehm, hvor var jeg? :)

Lurer fremdeles fælt på om du har testa i dag eller om du har klart å holde deg. Uansett nå er det snart bare en natts søvn til du kan bruke godt konsentrert testvæske :P

Uffda. Er helt ødelagt i hodet etter 10,5 timers arbeidsdag i dag. Tror jeg må ta meg en dusj og hoppe i køya...

Føler i allefall veldig med deg mtp utålmodigheten!!!! Tenker mye på deg ila døgnets 24 timer ;) Håper du får sove i natt!!!

Gjest Løvemusene
Skrevet

Hei snuppa! Jeg gikk rett i testfella når jeg kom hjem, fikk svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak skyggestrek, så nå er jeg sinna på eggies :)

Tester igjen i morra og svarer deg fra jobb, god natt klem <3

Håper du får sove godt etter en j...lang dag på jobb :)

Gjest Løvemusene
Skrevet

Hei igjen!

Det var det med selvkontrollen da :P

Gikk jo rett i testefella med en gang jeg kom hjem i går. Idag tidlig hadde jeg bestemt meg for å teste uansett så det var planlagt. Begge gangene fikk jeg ubersvak på grensen til usynlig skyggestrek. Mannen ser den også, det er akkurat slike jeg hadde sist når jeg var kjemisk gravid :(

Mista håpet jeg nå.. den skulle ha blitt LITT sterkere i dag enn i går men det ble den altså ikke. Nå vet jeg ikke om jeg gidder å teste mer, skal bare forberede meg på en stor skuffelse til mandagen når jeg får svar på blodprøven. Om det her ikke gikk bra så aner jeg ikke hva jeg gjør. Sliter jo med depresjoner fra før, det her kan virkelig få begeret til å renne over :(

Vi får jo ikke nytt prøverørsforsøk før november/desember pga lange køer..... så må vi starte HELT på nytt. Har jo ikke flere egg på frys. Blææ sorry dette var mye negativitet på en gang fra meg!

Håper du har en bedre dag! Nå er det bare EN dag igjen til UL, guu så spennende. I tråden "venter på mensen" så er det tre stykker som skal på ul i morgen med innsett mandag. Dette må jo være gode tider ;)

Så braaa, at du kjenner murring! Da skjer det noe! Dette her kommer til å gå Så BRA, bare vent å se du! :) Når stikker du fra jobben i morgen da? Jeg må huske å krysse alt jeg har for deg mens du er der :)

Skal kikke idag om det finns andre tester som kan vise 4 dager før, stoler ikke lengre på den CB. Har googlet det, er mange som har fått såkalte skyggestreker på de hver eneste gang uten å være gravide. Virker som at den er så nøye at den tar med de minste tegn til Hcg, og noe har man jo uansett i kroppen, teit å plukke opp det og gi falske forhåpninger syns jeg....

Hehe så søt du er som passer på din kjære. Hmm is midt i uka.. jeg kunne ha gått rett i den fella.. er svak for is :/

Håper virkelig dagen din blir bedre enn min altså :)

Og at du ikke jobber deg i hjel slik som i går!

Tenker masse på deg også :) Heier skikkelig på deg, gleder meg sånn til i morgen når du får bekreftet aih en gang for alle til uka :D

Skrevet

Føkk!! Idiotiske skyggestreker!!!! Arrrgg!!

Men ikke fortvil kjære deg!! Det er fremdeles supertidlig!! Det står ingen steder at man bør teste så tidlig eller at et negativt resultat (skyggestrek) på dette tidspunktet er et dårlig tegn! Selv om du fikk skyggestrek sist så betyr jo ikke det at det ikke vil utvikle seg til positiv denne gangen!!! Jeg leser nå iallefall alltid over alt at man ikke må teste så tidlig fordi man bare får falske resultater som ikke gjør annet enn å gjøre deg deprimert. Hvis man tar test tidlig så skal man egentlig bare ha i tankene at de alternative resultatene er

1. Positiv

2. Nøytral/try again later!

....når man har nådd ikm så er dukker det tredje alternativet opp, nemlig negativ. Men når folk kan få falskt negativ også på ikm så er det uanz fremdeles håp til og med ved negativ på ikm...

Offf. Vet at det er vanskelig og tøft nå.. Cheet up love! Ikke depp nå, det er jo fremdeles så masse håp!!!!!

Er på jobb. Kan ikke skrive mer :/

Men nå må du høre på meg! Do as I say! Ha trua!! Det er fremdeles mulig at det er en eller to små i magen din!!!

Skrevet

Mente selvfølgelig

CheeR up love! ;)

Gjest Løvemusene
Skrevet

Tusen takk søta!

Det betyr så mye for meg at du cheerer meg opp! :)

OK skjerpings skjerpings på meg!

Og du har rett! Det er bare to alternativer foreløpig og ingen av de er negative... jeg testet jo kun for å eventuell få tidlig positiv, ikke for å tro at jeg fikk negativt...

Tusen takk snuppa! :)

Klem, ha en fin dag på jobben :)

Skrevet

Du er så flink!!! Masse lykke til med arbeidsdagen du også!!! <3

Skrevet

du får ikke lov å måtte vente helt til november/desember! også gå igjennom hele prosessen i tillegg!? Neineineinei, ikke aktuelt!!!!

Er så utålmodig her jeg nå. Sitter og ser på klokka og føler nesten det er jeg som venter på positiv test! Seriøst. Hadde egentlig ikke tenkt å trene i dag siden jeg gikk tur i dag i arbeidstida (vi har 1 time til ukas trim), men jeg må faktisk trene likevel for å få tida til å gå tror jeg. Det er for frustrerende å ikke kunne vite hvordan ståa er der inni livmora di!! Samtidig som jeg sikkert kjenner på det at jeg skal på UL i morgen...

Angående trening forresten og depresjon. Trener du regelmessig??? Anbefaler trening på det sterkeste! Jeg var SIKKER på før at det ikke hadde noen virkning på meg, men det har det definitivt. Jeg begynte med det da jeg var så langt nede som jeg aldri før har vært. Tror ikke det går an å komme lenger ned. Jeg sa tvert "nei" til alt av medisiner og det er jeg glad for. Ikke det, ser IKKE ned på folk som tar det! Ikke i det hele tatt. Men for min egen del så måtte jeg klare å overvinne det selv. Er altfor sta sikkert. En negativ egenskap var kanskje litt positiv der :P Noen ganger føles det ikke som at det har hjulpet noe særlig da (siden jeg fremdeles føler meg super shitty), men jeg vet at hadde jeg ikke gjort det den dagen så hadde jeg vært ENDA værre. Og da snakker jeg å trene hardt altså. Type jogging eller sykling/spinning. Jeg sier til meg selv at "hvis jeg tar i hardere nå så er det jeg som vinner"...altså som vinner over det dårlige humøret og humørsvingningene. Har mange sånne type ting som jeg tenker for å klare å komme meg til treninga. Er så mange ganger jeg ikke orker. Er så sliten og bare vil sove. Men jeg tar et skritt om gangen. Starter med å skifte klær over til treningstøy. Finner frem nøklene. Går ut utgangsdøra. Ja, ALT deler jeg opp i små steg. Så til slutt er jeg på trening, og da må jeg bare kjøre på videre også.... Jeg har siden jeg begynte å trene 3 ganger i uka kun vært veldig langt nede under en liten periode på en måneds tid pga en liten identitetskrise ifm mangel på jobbtilbud og at jeg var støkk i en jobb jeg ikke følte jeg klarte å utføre og som gjorde meg veldig sliten. Jeg er deppa nå om dagen pga dette drittet med dårlig fertilitet, men det kan faktisk ikke måles med sånn som jeg har hatt det tidligere. Og jeg tror selvfølgelig at løsningen på gåten er treningen.....

Beklager hvis dette ble litt for mye predikering om trening altså, hehe. Kan godt hende du allerede trener, eller at du har prøvd, eller at du bare rett og slett ikke liker det i det hele tatt. Men måtte bare benytte sjansen nå i tilfelle det er noe for deg :)

Nå skal det jo sies at jeg ikke tror du trenger trening ifm at du depper over manglende bebis da! For bebis skal du få! Og det skal du få 29. april!!! No sooner and no later! That's a done deal! <3

Timen min i morgen er forresten klokka halv 3... åh, nå kom jeg på sprøyta! Kanskje jeg bør ta den nå når jeg først husket på den igjen...

Bare skriv hvis du må få ut guff i dag!!! Skal sjekke innom her regelmessig og prøve så godt jeg kan å være en brukbar klagemur ;)

Gjest Løvemusene
Skrevet

Du er verdens søteste vet du det. Jeg har gråti helt siden jeg leste den andre meldingen og gjennom hele denne her. Forstår ikke hvordan du kan bry deg så mye om meg, sjelden jeg møter jenter med så store hjerter som deg!! Er så utrolig glad for at du er her og støtter meg og aner ikke hva jeg skulle gjort uten deg. <3 Og jeg vet ikke navnet ditt en gang :)

Har virkelig tatt til meg rådet fra den andre meldingen din, jeg skal ikke teste i morgen, i morgen er all about you! Skal håpe og tenke på deg hele dagen, og jeg vet jeg ikke kommer til å fungere noe særlig på jobb etter kl. 14.30 når jeg vet du er på ul. Guuu så spennende, jeg krysser alt jeg har for deg.

Før når jeg har fått negative resultater detter jeg alltid ut fra bim, men denne gangen så er skal jeg ikke det, skal følge deg og heie på deg! :)

Du og gode råd i dag altså. Jeg trener aldri, jeg eier ikke kondis.. har vært heldig med forbrenning og har ikke lagt på meg tross at jeg er sofagris og snopgris. Har lavt stoffskifte så det kan plutselig slå ut, og har fått beskjed av legen å starte trening før det skjer. Hvis det går skeis nå så skal jeg gi det en sjanse. Hva som helst for å ikke havne i møkka igjen som sist. Jeg har heller aldri tatt medisiner mot depresjon, det som har hjulpet meg mest har vært musikk. Men nå fikk jeg bare lyst å skaffe meg ipod, legge over all musikken og løpe og løpe og løpe... kanskje det er det som kan hjelpe meg... gud nei nå begynte jeg bare å gråte igjen, for en god ide, jeg føler meg bedre bare ved tanken! :)

Bra du husker på sprøyta miss! :) du må looooove å oppdatere meg så fort du kan etter UL i morgen, jeg skal tenke på deg hele dagen! Og testemanien min er herved over, har ikke lyst å teste lørdag en gang faktisk. Prøver å finne ut om jeg kan ha hatt festeblødning i dag, for HVIS det er det, så er det jo samtlige dager til jeg får positiv test eventuellt.

Stoooor klem, takk for at du hører(leser) på maset mitt <3

Og du kan få ut så mye gøgg du vil på meg også, I'm here!

Skrevet

Du må ikke skrive sånt for da begynner jeg også å grine.. :) Takk snille du! Og du skal vite at det har vært vanvittig godt for meg også å ha deg der i andre enden!! Ønsker deg bare gode ting! Og jeg må fortelle at i slutten av 45 minutters Økta mi med trening nå så trØkkte jeg skikkelig til og tenkte at "dette er for LØvemusen"!! <3 så nå har jeg prØvd å sette inn et skikkelig stØt og lage positiv energi til deg som jeg sender over til deg i bØtter og spann ;)

Men du... kjære deg, du må IKKE presse deg selv til å være på bim hvis du fØler det er vanskelig! For all del, du vet at alle normalt oppegående har full forståelse for det hvis du trenger å ta en pause og bruke tid på deg selv og kjæresten! Vet at du helt sikkert er spent på hvordan det vil gå med både meg og andre her inne, men man har ingen forpliktelser og jeg ville i allefall aldri bli fornærma eller skuffa hvis du tar en time out. Det DU har behov for må du gjØre! Ok?? :)

Det er i allefall kjempe bra at du har lagt en plan nå for morgendagen og at du skal prØve å fØlge rådet mitt. Hihi, i am the big boss ;) Har problemer med dårlig batteri på mobilen så det kan hende at jeg ikke kommer meg på nett fØr jeg kommer hjem i morgen, men jeg lover å gi deg oppdatering så snart jeg kan!

Da er vi to om musikken i allefall. Den har hjulpet meg også. Har funnet ut på mine eldre dager da (hehe) at på noen dager så kan jeg ikke hØre på depressiv musikk, for da graver jeg meg enda lenger ned. Blir faktisk enda mer deppa. Så er veldig glad for å ha blitt eldre. For nå vet jeg hva jeg bØr og ikke bØr gjØre. Og bare sånn at det er sagt, så var min stØrste glede over å være ferdig med videregående skole at jeg ALDRI skulle måtte trene igjen (hatet gymnastikk!). Bare sånn at du vet at jeg ikke er fØdt som en sånn treningsperson liksom. Da er det håp for alle! :P Hvis du i tillegg har lavt stoffskifte så kan det jo være enda en god grunn. Men det viktige her er å gjØre det fordi du har lysst og ikke fordi noen sier at du må. Det funker i allefall ikke for meg. Hater at noen sier hva jeg må gjØre. Da gjØr jeg det i allefall ikke :P:) Men hvis du blir hekta på den fØlelsen du har etter at du har trent, så klarer du å presse deg igjennom treninga selv på de verste dagene. De dagene når du gjennom hele treningsØkta tenker at "dette her er helt forferdelig så hvorfor gjØr jeg egentlig dette?"... Når du fØrst er ferdig og står i dusjen - da fØles det som om noen har tatt alt fra et par hundre gram til noen kilo av skuldrene. Det er virkelig verdt det hver eneste gang....

Var det jeg som sa at jeg ikke skulle mase mer om trening? Hehe :) Men en ipod hØrtes ut som en god ide altså ;)

Skal prØve å lete senere på implantasjonsblØdning... synes å huske at tidsintervallet som det kan skje på etter befruktning er ganske stort, men man vet jo aldri hvor mye man kan stole på de ulike nettstedene da... Men jeg skal lete litt senere iallefall. Se om jeg kan finne en troverdig nettside. Har en mann her nå som venter veldig utålmodig på kveldsmaten skjØnner du...

Husket forresten sprØyta idag. Var flink :)

Og det er ingenting å takke for at jeg leser det du har på hjertet - noe som ikke er mas ;)

STOR klem tilbake!

Gjest Løvemusene
Skrevet

Du må ikke si at du også begynte å grine, for nå begynte jeg å grine igjen!! :)Tusen takk for all den positive energien, og ja jeg føler den :) Idag aner jeg ikke hvor deprimert jeg hadde blitt hvis du ikke hadde svart, er så takknemlig så :)

Hvis det skulle vise seg at jeg ikke er gravid nå skal jeg begynne å løpe og sykle, det skal bli så utrolig godt og jeg gleder meg veldig allerede. Fortsatt tre uker til bryllupsferien, kaaaanskje jeg rekker å stramme lårene en cm i samme slengen :) bare kult at du tipser meg og gir meg motivasjon til trening, ingen andre jeg har møtt i mine 27 år har noen sinne greid å overbevise meg hehe.. men nu.... du har KANSKJE greid noe her altså.

Hehe jeg pleide å skulke gymmen :P jeg har aldri vært en treningsjente, og bor sammen med en treningsnarkoman, han sykler 5 dager i uka.. til nå har jeg satt pris på egentiden.. kanskje jeg skal benytte den til noe fornuftigere enn internett og tv fremover hihi. Etter at jeg har prata med deg selvsagt, det går under fornuftig, og det er ikke snakk om at jeg tar pause fra bim nå som jeg skal heie på deg altså, helt utelukket! Og Metti, usababy og de andre jentene her inne, må følge med og heie dere opp! :)

Har satt pizzan i ovnen først nå jeg, mannen kom akkurat hjem fra sykkelritt, så da blir det enkel mat idag :) litt sent men :)

Håper du har hatt en fin kveld, jeg er så spent på i morra dagen, jeg får sikkert ikke sove i natt hehe. Utrolig kult å være så oppslukt av andres forsøk også da, for da blir det på en måte "dobbel sjanse" for at vi blir gravide på en syk men innviklet måte hehe. Nei nå er jeg rar, sulten og tørst etter en syk torsdag.

Ikke bare skal du på UL i morgen, det er freeeeedaaaaaaag <3 <3 <3

Skrevet

hehe måtte bare si at eg og har pizza i ovenen for eg har vert så sykt sulten i dag at skiver holdt ikkje

Skrevet

Åh sÅ bra at du ikke føler deg forferdelig deppa! og at det har hjulpet Å være litt internett-giik ;) Er sÅ glad for at du er sÅ flink og holder motet oppe!! <3

Disse tÅrene vÅre spretter ut titt og ofte men vi har jo en ganske god unnskyldning da tross alt. Hormonelle til tusen. Kan ikke huske at jeg noen gang har kunnet begynne Å grÅte selv nÅr jeg i utgangspunktet har det alt fra veldig bra til relativt bra med meg selv. Hvis jeg f.eks. leser noe du har skrevet, hvis jeg tenker pÅ øyeblikket nÅr jeg en dag fÅr positiv test eller lignende...da kan jeg plutselig begynne Å grÅte selv om jeg i utgangspunktet var i helt greit humør. Føler meg som en skikkelig merkelig skrue :P

Stramme lÅrene til bryllupsreisa ja, hehe. Skjønner at det kan være fristende :) Vet at du var litt alvorlig og sikkert tøyset litt ogsÅ med det forslaget der altsÅ, men mÅ bare benytte anledningen til Å si at jeg tror at det er kjempe viktig Å ikke tenke sÅ mye pÅ hvordan man vil fikse opp kroppen ved Å trene. Det viktigste fokuset er Å kjenne etter hvor mye negativ spenning du har fÅtt ut av kroppen og tenke at man gjør det for Å holde hodet sunt og humøret bedre :) Høres ut som en sÅnn superalternativ hippie slæsj vegetarianer her nÅ, hehe, men det er jeg altsÅ ikke :P Ja tenk hvis jeg har klart Å overbevise deg, hihiii :) :)

Du slipper Å dra den sÅ langt som til 5 dager i uka da! Tv og internett er viktig det ogsÅ :P og selvfølgelig er det Å skrive med meg fornuftig :P

Etter en del google-søk forresten sÅ ser jeg at de fleste steder stÅr det at implantasjonsblødning kan skje fra 7 til 12 dager etter eggløsning, men det varierer ogsÅ helt ned til 4 dager etter eggløsning. I tillegg fant jeg denne siden her (http://www.mayoclinic.com/health/implantation-bleeding/AN02029/) hvor en gynekolog har uttalt seg om at det skjer 10-14 dager etter befruktning... SÅ det virker som at alt er mulig egentlig. Sikkert veldig forskjellig fra person til person og ogsÅ forskjellig mellom forsøkene.... Uansett, rosa gugge er absolutt inget definitivt tegn til mislykket forsøk, sÅ vi BEHOLDER TRUA!!! ;)

HÅper inderlig du fÅr sove i natt!! Det fortjener du etter en sÅ tøff dag!!! Jeg mÅ opp kl.6 i morgen siden jeg skal starte ekstra tidlig og snike meg til UL... FÅr komme meg i seng nÅ...

Snakkis (skrives? hehe) i morgen! Men husk... Etter at du har fÅtt resultatet fra meg sÅ mÅ du logge deg av internett og finne pÅ helt andre ting!! Litt utenom det vanlige og koselige ting!! kanskje ogsÅ noe spennende ;)

Sweet dreams you <3

Gjest Løvemusene
Skrevet

Hei darling!

Endelig er UL dagen her, jeg er så spent så spent! Håper tiden flyyyyyr til du skal dra fr jobb! Litt over 6 timer igjen :)

Hehe ja vi var visst veldig sentimentale blitt nå. Slik som i går, jeg begynte å grine hele tiden av forskjellige ting, først og fremst mailene dine, det tok jo helt av, og til og med når de tok badguy'n i NCIS liksom... hallo hva skjer :P

Var heller ei lett å vaske hårkuren ut av håret, det var trist det! :o

Hmm fin tankegang, da blir ikke trening noe tvangsgreie hvis jeg lar være å tenke på kroppen. Kanskje jeg bare kan la det være en heldig bieffekt av treningen i stedet :) Med en gang jeg får klarsignal av sykehuset til å slutte på medisinene (etter negativ blodprøve) skal jeg hive på meg joggeskoene mine. Veldig deilig å ha en plan. Har lenge gått å tenkt på hva som er plan B på en måte, hva som det ikke blir noe nytt prøverør før desember. Hvordan overlever jeg... skal absolutt gi trening en stor sjanse, og det føles litt tryggere nå som jeg har en plan :)

Var veldig veldig redd for å havne dypt inn i depresjonene igjen. De kommer nok, men denne gangen kan jeg takle det fordi jeg er forberedt :)

Ja, eggfesting 12 dager etterpå ja, det håper jeg er tilfelle for meg! Men saken er at jeg begynte å spotte i dag også... jeg håper selvsagt at jeg er en av de gravide spotterne, men kobinert med blødning og negative tester i går så mister jeg håpet desverre. Fortsetter på medisinene for det, og frastår fra alkohol i helgen, tilfelle, siden det fortsat er 2-3% håp :)

Nok om meg! Nå skal det handle om deg, kan ikke klokka fly i dag! Kjenner du fortsatt murring i eggstokkene?

Hihi ja skal prøve å finne på hyggelige ting i kveld, det håper jeg dere gjør også, du må jo pleie eggene du har inni deg hihi.

Håper du får en fantastisk fredag, og masse masse masse lykke til på UL, jeg krysser alt jeg har for deg, til og med kattene mine sitter her å krysser poter for deg <3

Kleem <3 <3 <3 <3 <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...